Maloobchodní řetězec Lidl ze skupiny Schwarz-Gruppe v tomto týdnu spustil kampaň, ve které srovnává ceny nákupního košíku se 45 produkty pořízenými ve své prodejně oproti stejnému zboží z konkurenčního Penny (skupina REWE).
„Cílem kampaně je ukázat zákazníkům, že v Lidlu máme atraktivní běžné ceny. Jednorázové akce jsou dostupné napříč trhem, my však chceme zákazníkům vyslat signál, že stejně konkurenceschopné jsou i naše běžné ceny,“ říká jednatel společnosti Lidl Česká republika odpovědný za Nákup Zoltán Nepp.
Kampaň bude probíhat na webových stránkách i v letáku. Vedle srovnání cen košíků Lidl zařazuje také atraktivní akční nabídky v podobě Svatomartinských hodů, nabídku zaměřenou na pečení či nabídku zaměřenou na oblíbené produkty v XXL balení.
„Abychom zaručili, že ceny našeho běžného sortimentu jsou atraktivní, kontrolujeme týdně ceny u více než 650 produktů. Naši zákazníci si mohou být jisti, že u nás najdou vždy kvalitní potraviny za nízké ceny,“ dodává Zoltán Nepp.