Reklama
Megaboard

Rohlík bere Moravskoslezský kraj ztečí, obslouží 250 nových měst

Online prodejce potravin Rohlik.cz významně expanduje na Ostravsko a do celého Moravskoslezského kraje.

Výrazně k tomu napomůže nové strategické distribuční centrum v Ostravě, již páté v republice (tři má společnost v Praze a jedno v Brně). Rohlík nedávno dosáhl milníku 1 milionu obsloužených zákazníků. Otevření ostravského distribučního centra mu pomůže v oslovení dalších. Obsluhovat začne 250 nových měst s potenciálem oslovení 460 tisíců dalších domácností.

Online obchod se tak má šanci dostat na 80% pokrytí České republiky a nabídne rozvoz rovněž ve městech, ve kterých už delší dobu nefungují lokální prodejny s potravinami. „Chceme dát lidem šanci nakupovat skvělý lokální sortiment a kvalitní produkty, proto pro nás bylo důležité začít fungovat také v menších městech, která už nějakou dobu řeší absenci prodejen s potravinami,” uvádí ředitel Rohlíku Martin Beháň s tím, že Rohlík aktivně oslovil a vyhledal místní producenty a farmáře, aby jejich produkty zařadil do nabídky pro zákazníky z regionu. „To je pro nás obrovsky důležité, dáváme tím místní ekonomice nový impuls a poukazujeme na významnost lokální produkce i lokálního odbytu,” doplňuje Beháň.

Důraz na rozvoj lokální distribuce je ostatně jedním z hlavních cílů Rohlíku. Dlouhodobým funkčním modelem je podpora desítek lokálních maloobchodních značek, které se díky službám Rohlíku dostanou ke statisícům zákazníků, což by pro ně bylo za běžných okolnosti a při spolupráci s klasickými prodejními řetězci nemožné.

Zdroj: Rohlik.cz

Místní sortiment a větší dostupnost
Nové spolupráce v Moravskoslezském kraji pomůžou místním firmám s rozvojem logistiky a odbytem jejich výrobků. A přinesou zákazníkům to, na čem si firma zakládá – nejčerstvější potraviny dovezené už za 60 minut od objednání až ke dveřím. Na Rohlíku bude pro Moravskoslezský kraj nově k dostání například řemeslné pivo od Beskydského pivovárku, donuty a pečivo z podniku Lujza, produkty z Croissant Housu nebo uzeniny a maso z vyhlášeného řeznictví U Bobra. A pokud moravskoslezským obyvatelům některé suroviny či značky vyloženě chybí, Rohlík je připraven svůj sortiment podle zákaznické poptávky neustále rozšiřovat.

Nová nebude pro zákazníky jenom skladba produktů, ale i služba. Ostravský sklad umožní zákazníkům v kraji nakupovat mnohem širší sortiment než doposud a využívat služeb doručování v rychlejším režimu. To zahrnuje 15minutová doručovací okna a expresní dodávky za 60 minut od objednání. Standardní doba doručení se zkrátí na 3 hodiny a garance vrácení peněz v případě nespokojenosti zákazníka je samozřejmostí.

Ostravské distribuční centrum vzniklo v areálu CTP Ostrava Poruba na ploše o rozloze 9 000 m². Rohlík sklad vybaví moderními dopravníky a základními technologiemi pro efektivní dopravu připravených nákupů. A stejně jako v dalších skladech společnosti, i tento nový bude disponovat speciálně chlazenými a mraženými prostory, aby byly splněny teplotní požadavky dodávaných produktů. V rámci skladových prostor se počítá s lékárnou Benu. V blízké budoucnosti je plánováno otevření pekárny. Celková investice do provozu a vybavení distribučního centra přesáhne 90 milionů korun.

Skladové dopravníky slouží pro horizontální a vertikální transport, s možností další automatizace v budoucnu. Očekává se, že do konce roku dosáhne efektivita ostravského skladu srovnatelné úrovně s ostatními sklady společnosti o podobné automatizaci. Rohlik.cz má v plánu, že tento sklad bude do konce roku doručovat více než 5 000 objednávek denně, což v celostátním měřítku představuje nárůst objednávek o desítky procent. „Celkově na trhu rosteme dvouciferným tempem. S Ostravou tempo ještě zrychlíme o zhruba 20 % na celorepublikové úrovni,” komentuje Martin Beháň.

Nové pracovní příležitosti a rozvoj logistiky
S otevřením distribučního centra vznikne okolo 80 nových pracovních příležitostí pro zaměstnance ostravského regionu. Společnost Rohlik.cz plánuje také navázat spolupráci s více než 300 novými dopravci pro rozvoz objednávek.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále