Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

POPAI Awards 2022: cenu nejvyšší má Wellen

Nejúspěšnějším exponátem soutěže o nejlepší realizace na retailovém trhu se stal projekt The Streets: Flagship Bratislava

Výsledky čtrnáctého ročníku prestižní soutěže POPAI Awards o nejlepší realizace na
retailovém trhu byly slavnostně vyhlášeny ve čtvrtek 24. listoapdu 2022 v prostorách kongresového centra O2 universum.

Nejúspěšnějším exponátem celé soutěže se stal projekt The Streets: Flagship Bratislava od společnosti Wellen, jehož zadavatelem je společnost RXD. Tento projekt získal celkem čtyři ocenění včetně absolutního vítězství v soutěži.

Reklama
Know
The Streets: Flagship Bratislava
Linda Petrová, kreativní a strategická ředitelka firmy Wellen, přebírá jedno z ocenění od Simony Babčákové.


Celá soutěžní expozice letos přinesla spoustu inspirace a potvrdila, že se i ve složité době obor retailové komunikace dále pozitivně vyvíjí. Projekty se představily celkem v jednadvaceti soutěžních kategoriích. Mezi nimi byly komunikační prostředky v retailu, prvky vybavení interiérů obchodů, komplexní store koncepty, inovativní a ekologicky šetrné in-store realizace a další. V samostatných soutěžních kategoriích soutěžily novinky z oblasti digitálních médií a integrované in-store kampaně. Odborná porota hodnotila především originalitu a inovativnost, estetickou úroveň a design, kvalitu výrobního zpracování i vhodnost do prodejního prostředí.

Vítězství v kategorii Integrované in-store kampaně získala kampaň Kinley Zero: Život chutná lépe po páté, kterou do soutěže přihlásila agentura Up brand activation.

Přehled oceněných

Absolutní vítěz

Název exponátu: The Streets: Flagship Bratislava

Přihlašovatel: Wellen

Cena publika

Název exponátu: Paletové vystavení Xmass truck

Přihlašovatel: Sprint Trading

Cena za kreativitu

Název exponátu: The Streets: Flagship Bratislava

Přihlašovatel: Wellen

Nejlepší materiálová a technická inovace

Název exponátu: The Streets: Flagship Bratislava

Přihlašovatel: Wellen

Cena „Nejlepší POP z materiálu na bázi papíru“

Název exponátu: Vybavení prodejny SpokojenyPes

Přihlašovatel:  Thimm The Highpack Group

Vítěz kategorie Digitální komunikace

Název exponátu: Navigačný kiosk

Přihlašovatel: Ross

Vítěz kategorie Integrované in-store kampaně

Název exponátu: Kinley Zero: Život chutná lépe po páté

Přihlašovatel: Up brand activation

Kompletní přehled včetně cen v jednotlivých kategoriích najedete na webu POPAI Awards.

.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu