Reklama
Megaboard

Stock Plzeň-Božkov si na komunikaci vybral Bison & Rose a Konektor

Bison & Rose zastřeší pro Stock Plzeň-Božkov korporátní komunikaci, Konektor zajistí lifestylovou komunikaci značek společnosti.

Společnost Stock Plzeň-Božkov, producent a distributor destilátů, od února spolupracuje s novou dvojicí agentur v oblasti public relations a komunikace – Bison & Rose a skupinou Konektor.

Bison & Rose bude společnosti Stock Plzeň-Božkov zajišťovat podporu v externí komunikaci, připravovat strategické plány v oblasti korporátní komunikace a poskytovat komplexní služby v oblasti media relations. Dále zajistí krizovou komunikaci, pomůže s budováním značky Stock a zaměří se na oblast CSR nebo společenská témata.

„Našim úkolem je postarat se, aby byla v klíčových korporátních tématech společnost Stock Plzeň-Božkov vidět a slyšet tak, jak to odpovídá jejímu tržnímu postavení. Budeme se věnovat tématům, která spadají do oblastí jako je udržitelnost, ESG nebo budování značky vyhledávaného zaměstnavatele,“ uvedl Vladimír Bystrov, řídící partner Bison & Rose, a dodal: „Součástí naší komunikační strategie je i téma férového zdanění alkoholu nebo osvěta v oblasti odpovědné konzumace. Z nové spolupráce máme velkou radost a už teď se těšíme na všechny výzvy, které nám v budoucnu přinese.“

Lifestylová komunikační linka, kterou má na starosti skupina Konektor, podpoří vlastní a distribuované značky na českém i slovenském trhu, jako jsou Zacapa, Singleton Whisky a tequila Don Julio. Agentura bude mít na starost produktové PR, press tripy, eventy, tvorbu obsahu pro digitální média a správu profilů na sociálních sítích. Jednou z mnoha oblastí spolupráce je zatraktivnění kategorie lihovin, tedy záměr ukázat obrovskou škálu možností, příležitostí, kultur a zážitků, které tato kategorie nabízí.

„Stock Plzeň-Božkov je pro nás ‚dream‘ klientem. Věříme, že společně zrealizujeme mnoho skvělých projektů v oblasti integrované komunikace, v propojování PR, digitálního světa a spolupráce s influencery. Máme k tomu připravený interní tým specialistů na marketingovou a komunikační strategii, produktové PR, produkci, digitální média, sociální sítě a eventy, který dokáže propojit všechny tyto světy a disciplíny,“ vysvětluje Jaroslav Duroň, partner Konektoru.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále