Reklama
Megaboard

Agentura SPR media se mění na Higher Flower a zajistí PR a komunikaci hokejovému MS

Agentura SPR media, která má mimo jiné v kompetenci zajištění PR, komunikace a mediální operace blížícího se mistrovství světa v hokeji 2024 v Praze a Ostravě, završila svoji transformaci a v České republice nově ponese název Higher Flower.

„Pro naši novou identitu jsme hledali jméno, které vystihne naši práci, aniž bychom museli použít výrazy jako ,PR’ a ,media’, a odliší nás tak od nepřeberného množství PR agentur. Název Higher Flower v kombinaci s claimem ,Dostaneme vás na výsluní’ přesně vystihuje péči, kterou věnujeme našim klientům – aby nezůstávali skryti ve stínu konkurence a jejich image rozkvetla. Naším symbolem je květina, která je vyšší než ostatní květy na louce. Je nepřehlédnutelná a užívá si pozornosti,“ vysvětluje netradiční pojetí Miloš Židík, spoluzakladatel a ředitel agentury a doplňuje: „Název v sobě zároveň skrývá slova ,high’ a ,flow’, která reprezentují to, čeho bychom chtěli dosáhnout – zajistit našim klientům ,vysoký průtok’ v médiích, tzn., aby se o nich hojně psalo a mluvilo.“

Vedle názvu a vizuální identity se mění webová stránka, nově vznikají také profily na sociálních sítích. „Změna je ale pouze formální. Naši klienti ji postřehnou nejspíš jen díky našim novým e-mailovým adresám. I nadále se budeme věnovat převážně sportovnímu PR, náš tým jsme navíc doplnili hned o několik expertů na dané sporty. Klientům nabízíme také mediální trénink a staráme se o jejich PR i krizovou komunikaci,“ dodává Židík.

„Klíčovou část naší agendy pak tvoří mediální operace, na které se specializujeme jako jedni z mála v České republice. Jde o zajištění veškerého zázemí a technického vybavení pro práci novinářů, televizních a rozhlasových štábů během velkých mezinárodních akcí. Například teď pro mistrovství světa v hokeji 2024 to obnáší vybudování tiskových středisek a mediálních tribun, šedesáti komentátorských pozic a deseti televizních studií v arénách v Praze a Ostravě, zajištění sedmi kilometrů kabelových tras k desítkám televizních kamer, nebo zabezpečení internetu a elektrických zásuvek pro přibližně tisícovku mediálních pracovníků,“ vysvětluje šéf agentury.

Pod dosavadním jménem se agentura podílela na největších sportovních akcích uplynulých dvaceti let v České republice – kromě zmiňovaného hokejového šampionátu byla součástí organizačních týmů například u premiéry tenisového Laver Cupu v Praze, Světového poháru v alpském lyžování žen ve Špindlerově Mlýně, pětiletého konání parkurové galashow Prague Playoffs a léta zajišťuje mediální servis na beachvolejbalovém turnaji Ostrava Beach Pro nebo atletickém mítinku Zlatá tretra v Ostravě.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále