Mediální prostor v tunelu pražského metra zprostředkovaný skupinou Publicis Groupe jako první využívají ČSOB a Pilsner Urquell. Provozovatelem reklamních prostor v tunelech pražského metra je společnost EUDI.
Od 1. prosince 2023 se na novém reklamně-informačním systému v tunelu pražského metra začínají zobrazovat reklamní kampaně. Prvními zadavateli, kteří unikátní LED panely využili, jsou společnosti ČSOB a Plzeňský Prazdroj. Reklamní prostor jim exkluzivně zprostředkovala komunikační skupina Publicis Groupe, která pro oba klienty dlouhodobě zajišťuje plánování a nákup médií.
Skupina ČSOB využívá nový formát souběžně v rámci dvou kampaní: rotuje zde její vánoční spot a spolu s ním reklama na virtuální asistentku Kate. Pilsner Urquell v metru nasadil speciální vánoční animaci. Kampaně obou inzerentů se budou na LED panelech střídat po dobu dvou týdnů (od 1. 12. do 14. 12. 2023).
Nový systém umožňující promítat sdělení přímo za okna projíždějícího metra začal fungovat na lince A mezi stanicemi Dejvická a Bořislavka v polovině listopadu. Dosud zobrazoval pouze nekomerční obsah. Technologie funguje na principu řady LED panelů sestavených na stěně tunelu, které staticky zobrazují vždy část sdělení, což díky jízdě vlakové soupravy a setrvačnosti lidského oka vytváří dojem plynulého obrazu nebo videa. Praha je první město ve střední a východní Evropě, které tuto zobrazovací technologii využívá. S obdobným systémem se cestující mohou setkat např. v Barceloně, Madridu, Římě, Curychu nebo v Rotterdamu. V Praze novou technologii představila společnost European Digital Industries (EUDI), která je vlastníkem kompletního řešení LMS (LED Media System) a rovněž provozovatelem reklamních prostor v tunelech pražského metra.