Reklama
Megaboard

Jak se daří reklamě v tunelu metra? Je na půl roku vyprodaná

Novinka v podobě digitální reklamní plochy v tunelu metra inzerenty zaujala. Ukázat se chtějí další, potvrzují pro aktuální vydání MAM provozovatelé.

Rozruch způsobila začátkem prosince první digitální reklamní plocha v tunelu metra A mezi stanicemi Dejvická a Bořislavka. Odborníky i zadavatele novinka zaujala. „Na plochy už máme další poptávky. Pro inzerenty se určitě jedná o atraktivní umístění,“ uvádí Tomáš Žlůva, ředitel pro inovace a investice Publicis Groupe, která v metru zajistila kampaně pro ČSOB a Plzeňský Prazdroj.

Velký zájem pro časopis Marketing & Media potvrzuje také Tomáš Soukup, obchodní ředitel společnosti European Digital Industries (EUDI), která plochy v metru s technologií LMD instalovala a provozuje: „Po zkušenostech ze zahraničí jsme sice měli velká očekávání, ale skutečný zájem klientů nás velmi překvapil. Stávající jednotka Dejvická-Bořislavka je na půl roku již téměř vyprodaná.“

Pro aktuální vydání Marketing & Media pak poodhaluje, kdy by mohlo dojít na rozšíření digitálních ploch v metru. To vše i jaké další premiéry český trh digitální venkovní reklamy čekají, si v celém článku přečtěte zde.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále