Novinka v podobě digitální reklamní plochy v tunelu metra inzerenty zaujala. Ukázat se chtějí další, potvrzují pro aktuální vydání MAM provozovatelé.
Rozruch způsobila začátkem prosince první digitální reklamní plocha v tunelu metra A mezi stanicemi Dejvická a Bořislavka. Odborníky i zadavatele novinka zaujala. „Na plochy už máme další poptávky. Pro inzerenty se určitě jedná o atraktivní umístění,“ uvádí Tomáš Žlůva, ředitel pro inovace a investice Publicis Groupe, která v metru zajistila kampaně pro ČSOB a Plzeňský Prazdroj.
Velký zájem pro časopis Marketing & Media potvrzuje také Tomáš Soukup, obchodní ředitel společnosti European Digital Industries (EUDI), která plochy v metru s technologií LMD instalovala a provozuje: „Po zkušenostech ze zahraničí jsme sice měli velká očekávání, ale skutečný zájem klientů nás velmi překvapil. Stávající jednotka Dejvická-Bořislavka je na půl roku již téměř vyprodaná.“
Pro aktuální vydání Marketing & Media pak poodhaluje, kdy by mohlo dojít na rozšíření digitálních ploch v metru. To vše i jaké další premiéry český trh digitální venkovní reklamy čekají, si v celém článku přečtěte zde.