Značka Soyka změnila obaly, chce přilákat nové zákazníky

Česká značka veganských výrobků po třech letech inovovala obaly, nové zákazníky láká i nový web.

Tuzemská značka Soyka je na trhu od toku 2018, po etablování na trhu veganských produktů se po třech letech rozhodla pro výraznější redesign obalů, jejichž nová podoba vznikla ve spolupráci s agenturou Circle Line. „Novými obaly chceme nalákat k nákupu produktů i ty, kteří nás zatím neznají. Nový obal by měl vybízet, aby po něm zákazník sáhnul. Snažili jsme se o to, aby poutal pozornost a akcentoval, že jde o kvalitní produkt,“ vysvětlil Michal Jeřábek majitel značky Soyka.

Brand je nově doplněn i sloganem „Good by *Soyka“, což má podle firmy zákazníkům napovědět, že vše, co si od Soyka dají, bude dobré a kvalitní. Produkty značky je nyní možné ochutnat v prodejně Ta Truhla v Truhlářské ulici, kde nabízejí bio udržitelné produkty. Zákazníci tam najdou i několik produktů, které jinde Soyka nenabízí, jako je Soyka vegan cheesecake do skla. Společnost také spustila nový web goodbysoyka.com, který mimo jiné přináší inspirativní videa s recepty.

Soyka slaví úspěch ale i v zahraničí. Jejich produkty se jako jediné z Česka dostaly do rakouské veganské Billy. „Třetím rokem dodáváme do rakouského e-shopu s potravinami Gurkel, což je rakouská podoba našeho Rohlíku. S našim širokým portfoliem bio veganských produktů ve vratném skle jsme evropský unikát. Takže si nás Billa všimla a ozvali se nám, že by nás chtěli zalistovat do veganské prodejny Billa. To nás samozřejmě velmi těší,“ uvedl Jeřábek k cestě Soyky do veganské Billa Pflanzilla.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia