Mechanici F2 testovali nové pracovní oděvy firmy Malfini. „Je to strategicky důležitá kolekce,“ říká Martina Weberová.
Novou kolekci profesionálních pracovních oděvů pod názvem Vertex, které aktuálně zařazuje společnost Malfini do svého portfolia, úspěšně otestovali mechanici formule F2 stáje Charouz Racing System. „Prověřili tak novinky přímo v terénu,“ říká Martina Weberová, marketingová ředitelka firmy.
Zvolili jste zajímavou metodu testování. Je to běžný postup?
Vybrali jsme si poměrně specifické prostředí, výjimečné výrobky si ale žádají také ojedinělý postup. A nám se spolupráce s automobilovými profesionály určitě vyplatila. Potvrdilo se, že Vertex kombinuje technologicky vyspělá vlákna, komfort a outdoorový vzhled.
Pracovní oděvy v nabídce máte. Proč jste se rozhodli pro jejich rozšíření?
Šaty dělají člověka, to je stará proslulá pravda. My vedle široké škály reklamního textilu nabízíme také pracovní oděvy pro nejrůznější profese pod značkou Rimeck a dobře víme, že i řemeslník chce být v práci oblečen nejen bezpečně, ale také moderně. Obojí jsme proto důsledně zohlednili ve vývoji a světlo světa tak spatřila nová kolekce Vertex, což můžeme přeložit jako top nebo vrchol. A právě tam směřujeme.
Mohou se tedy uživatelé těšit na vrcholový zážitek?
Všichni si uvědomujeme, že pokud chceme zažít něco významného a na vyšší úrovni, musíme brát v úvahu i finance. Vertex, který vnímáme jako strategicky nejdůležitější kolekci ve smyslu dalšího rozvoje, představuje ve své kvalitě jednoznačně vyšší level, jenž odpovídá hodnotě použitých materiálů.
Když se vrátíme k módě, je tedy možné říct, že hranice mezi pracovním a outdoorovým oděvem se v posledních letech stále víc stírá?
Je to přesně tak. Když budu konkrétní: pracovní kalhoty jsou například z džínoviny s bezpečnostními prvky, které nejsou na první pohled vidět — elastický klín pro lepší pohyb, odolné prvky z cordury. K tomu elegantní triko. Zatímco klasické montérky z minulého století by asi nikdo nevolil pro volnočasové aktivity, dnešní produkty jsou s ohledem na širokou škálu barev, charakterem materiálu a moderních střihů zcela jiné. Mimochodem, jistě si všichni vzpomínáme, že džíny, které jsou dnes mnohdy vysoce módní záležitostí, byly původně montérky pro zlatokopy.
Určitě jste funkčnost a módu zohlednili i v nové kolekci.
Vedle funkčnosti a bezpečnosti jsme se samozřejmě zaměřili na módní trendy. Sezonu zahajujeme se zimní softshellovou bundou, kterou doplní kalhoty a mikina ze stretch fleecu. U kalhot přicházíme se zajímavou inovací v podobě džínové varianty, přičemž všechny typy jsou navíc kompatibilní s kvalitními chrániči kolen, což ocení nejeden řemeslník. Kalhoty tak navíc získávají vyšší třídu ochrany. Kolekce Vertex je připravována ve čtyřech nejpoužívanějších barvách v pracovním segmentu, nechybí ani kamuflážové barvy – modrá a šedá. V rámci udržitelnosti myslíme i na životní prostředí ve smyslu životnosti produktů a jejich údržby. Všechny pracovní kalhoty Vertex jsou opatřeny povrchovou úpravou odpuzující nečistotu. Ta se pak na látku méně přichytává a nevpíjí se do ní. Proto je dostačující praní na nižší teploty, čímž dochází k úspoře vody i energie.
Připravujete v oblasti pracovních oděvů marketingovou kampaň?
Aktuálně spouštíme pro značku Vertex rozsáhlou marketingovou podporu v online prostředí a na našem novém korporátním webu. Investujeme převážně do digitální komunikace. Brandovou kampaň s kolekcí Vertex jsme spustili celkem ve 35 zemích, to je všude tam, kde naše firma aktivně působí. Nechybí ani offline podpora našich zákazníků například ve formě vybavení prodejny, ale i směrem k jejich klientům. Pracovní oděvy jsou pro nás ekonomicky významným segmentem, který chceme rozšiřovat i do budoucna. Přestože jejich prodej představuje zhruba deset procent z celkového obratu, do vývoje pracovního textilu investujeme s ohledem na jeho další růst nemalé částky.