Livestream shopping zavádí dm jako jedna z prvních českých společností. O přípravu vysílání se stará agentura Chilli Production.
Za relativně nový trend marketingové komunikace je považován livestream shopping. Nákupní formát, který se poprvé objevil v Asii v roce 2017, si postupně našel cestu na americký trh. Ten evropský se s ním začíná teprve seznamovat. Mezi průkopníky tohoto interaktivního způsobu nakupování a poradenství patří také dm drogerie markt. V Německu a Rakousku spustila oblíbená drogerie živé vysílání před půl rokem. Interaktivní nákupní zážitek si nyní mohou dopřát i její čeští zákazníci prostřednictvím mobilní aplikace Moje dm.
Po půl roce od jejího spuštění uvádí společnost dm drogerie markt novou funkcionalitu. Možnost sledovat živé vysílání dmLIVE mají uživatelé aplikace od 14. září. Živý přenos přináší podrobné představení vybraných drogistických produktů a rady a tipy, jak je správně používat.
„Nakupování na různých digitálních kanálech a během živých přenosů se stává stále silnějším trendem. Živá vysílání jsou navíc skvělým způsobem, jak napřímo komunikovat se zákazníky. Ti se totiž v reálném čase mohou ptát na konkrétní věci, které je zajímají,“ komentuje zavedení nového nástroje Jiří Peroutka, manažer komunikace dm drogerie markt.
Koncept živého vysílání v mobilní aplikaci přináší dm jako jedna z prvních společností na českém trhu. O přípravu vysílání se stará českobudějovická agentura Chilli Production.
V hlavní roli produkty a odborné poradenství
Živým vysíláním diváky provází moderátorka Lenka Binterová spolu s vybranými hosty. Pozváni jsou kvalifikovaní odborníci na jednotlivá témata nebo známí influenceři. „Každý díl se věnuje jinému tématu a představíme v něm jak dodavatelské produkty, tak i produkty dm značek. Živé přenosy dmLIVE budou vysílány vždy dvakrát do měsíce, zpravidla ve středu od 18 hodin, a trvat budou zhruba půl hodiny. Každou epizodu bude možné přehrát i zpětně,“ upřesňuje Peroutka.
Hned v prvním díle se moderátorka společně se svými hosty, MUDr. Lucií Rajskou, primářkou Kliniky preventivní dermatologie, a s influencerkou Karolínou Rejmontovou alias Skincare s Karol, zaměřila na pleťová séra nejen ze sortimentu dm značek. Druhé vysílání z 29. září patřilo produktům značky dmBio a tipům na rychlé, zdravé a chutné večeře. S těmi poradila Petra Futrová, která je známá svým instagramovým účtem dum_ve_svahu. V říjnu se živé vysílání tematicky zaměří na doplňky stravy a tipy pro péči o domácnost.
Diváci se mohou do vysílání aktivně zapojit a klást hostům konkrétní dotazy k produktům a nechat se inspirovat zkušenostmi s jejich používáním. Na základě doporučení si také budou moci představené produkty jedním kliknutím vložit do košíku a objednat.
Exkluzivní eKupony
Na sledující čeká odměna v podobě exkluzivních eKuponů, například na padesátinásobné body na určité skupiny produktů. eKupon se objeví v kuponovém centru aplikace Moje dm pouze těm, kteří si živé vysílání zapnou v přímém přenosu, nikoliv ze záznamu. Tyto eKupony mohou zákazníci uplatnit ihned v aplikaci Moje dm, na online obchodu dm.cz nebo v prodejnách při načtení své zákaznické karty z aplikace Moje dm. Na uplatnění eKuponů mají sedm dní od vysílání.