Drahá auta, špičkový servis a nadstandardní péče o klienty — přesně tyto kvality se podařilo Moris designu zanést do konceptu showroomu.
Už při samotném vstupu do prodejny Mototechna Drive zákazník pochopí, že se nachází v místě pro VIP klientelu. Tento „wow“ efekt navíc umocňuje i skromný vzhled exteriéru, se kterým se při vývoji designu záměrně pracovalo.
Stylová dynamičnost
Světelné čelo recepčního pultu je doplněné o velkoformátovou autorskou grafiku a světla ve tvaru zadního difuzoru sportovních aut. Ty podtrhují dynamičnost prodejny i nabízených vozů. To vše je umístěno na tmavém pozadí upraveném technikou benátského štuku. Tento náročný dekorativní styl důmyslně kontrastuje s luxusními vozy i se světlým vybavením showroomu.
Dokonalá prezentace
Dalším výrazným prvkem je 3D fotostěna. Skladba z polygonových panelů je cíleně nastavena tak, aby tvořila ideální pozadí pro fotografování aut všech barev i tvarů. Vždy bude dostatečně kontrastním a designovým prvkem, jenž navíc navazuje na identitu značky Mototechna Drive. Každá pozice na prodejně pro umístění automobilu má své vlastní nasvětlení. Na křivkách, laku i skle aut tak vzniká hra světel, která podtrhuje jejich luxusní design.
Místo prvotřídního servisu
Po uvítání jsou zákazníci usazeni do komfortních sedaček v čekací zóně, která je dostatečně oddělena od části se stoly a zajišťuje tak klientům plné soukromí při předávání citlivých údajů. Pokud to ovšem klientům nevyhovuje, je zde připravený VIP salónek, který svou klubovou atmosférou jasně ukazuje výjimečnost klientovy návštěvy. Klientům čas v prodejně zpříjemní nejen luxusní vybavení showroomu, ale také malý bar nabízející jen to nejlepší drobné občerstvení včetně vybraných alkoholických nápojů.
Prostor o velikosti 330 m2 se podařilo důmyslným členěním proměnit ve výjimečně komfortní showroom. Návrh i realizaci vytvořila společnost Moris design, která se již 25 let zabývá designem prodejních prostor. Stavební úpravy zajistila její divize Moris construction.