Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Mototechna Drive: luxus i exkluzivita

Drahá auta, špičkový servis a nadstandardní péče o klienty — přesně tyto kvality se podařilo Moris designu zanést do konceptu showroomu.

Už při samotném vstupu do prodejny Mototechna Drive zákazník pochopí, že se nachází v místě pro VIP klientelu. Tento „wow“ efekt navíc umocňuje i skromný vzhled exteriéru, se kterým se při vývoji designu záměrně pracovalo.

Stylová dynamičnost

Reklama
MMcite

Světelné čelo recepčního pultu je doplněné o velkoformátovou autorskou grafiku a světla ve tvaru zadního difuzoru sportovních aut. Ty podtrhují dynamičnost prodejny i nabízených vozů. To vše je umístěno na tmavém pozadí upraveném technikou benátského štuku. Tento náročný dekorativní styl důmyslně kontrastuje s luxusními vozy i se světlým vybavením showroomu.

Dokonalá prezentace

Dalším výrazným prvkem je 3D fotostěna. Skladba z polygonových panelů je cíleně nastavena tak, aby tvořila ideální pozadí pro fotografování aut všech barev i tvarů. Vždy bude dostatečně kontrastním a designovým prvkem, jenž navíc navazuje na identitu značky Mototechna Drive. Každá pozice na prodejně pro umístění automobilu má své vlastní nasvětlení. Na křivkách, laku i skle aut tak vzniká hra světel, která podtrhuje jejich luxusní design.

Místo prvotřídního servisu

Po uvítání jsou zákazníci usazeni do komfortních sedaček v čekací zóně, která je dostatečně oddělena od části se stoly a zajišťuje tak klientům plné soukromí při předávání citlivých údajů. Pokud to ovšem klientům nevyhovuje, je zde připravený VIP salónek, který svou klubovou atmosférou jasně ukazuje výjimečnost klientovy návštěvy. Klientům čas v prodejně zpříjemní nejen luxusní vybavení showroomu, ale také malý bar nabízející jen to nejlepší drobné občerstvení včetně vybraných alkoholických nápojů.

Prostor o velikosti 330 m2 se podařilo důmyslným členěním proměnit ve výjimečně komfortní showroom. Návrh i realizaci vytvořila společnost Moris design, která se již 25 let zabývá designem prodejních prostor. Stavební úpravy zajistila její divize Moris construction. 

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)