Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Zážitková expozice plzeňského piva je mezi top atrakcemi Prahy

Expozice The Original Beer Experience slaví svůj první rok. Za tu dobu se dostala mezi pět nejnavštěvovanějších turistických atrakcí v Praze.

Příběh plzeňského piva ožil unikátním způsobem v rámci interaktivní audiovizuální výstavy před rokem. Expozici, za níž stojí skupina investorů a milovníků piva ze společnosti The Original Experience Company, jež získala pro provoz expozice licenci od Plzeňského Prazdroje, si od jejího otevření prohlédly stovky tisíc návštěvníků.

Jediný „brand home“ Plzeňského Prazdroje na světě, o jehož české i zahraniční komunikační aktivity se stará agentura Slash PR, sídlí v budově City Palais (dříve Pražská úvěrní banka) a je unikátní atrakcí nejen v rámci Prahy, ale také celé střední a východní Evropy. „Naše spolupráce má za cíl zvýšit povědomí o této jedinečné expozici na českém trhu a také ve střední Evropě. Přestože jsou Češi velkými milovníky piva, ve srovnání s turisty ze zahraničí jich expozici navštíví méně. I proto se snažíme skrze PR aktivity, které zahrnují také spolupráci na eventech a práci s českými influencery, zasáhnout co nejširší publikum,“ říká Markéta Dvořáčková, managing partnerka agentury Slash PR.

Reklama
ČEZ

V rámci zahraničních PR aktivit cílí agentura především na Rakousko, Německo, Francii, Anglii a Polsko.

Zažít příběh prvního zlatého ležáku na vlastní kůži

Interaktivní expozice mapuje a dává do souvislostí historické události, které vedly ke vzniku plzeňského piva, jak ho známe dnes. Pomocí nejmodernějších technologií umožňuje návštěvníkům tento fascinující příběh sledovat v přímém přenosu a zažít na vlastní kůži.

Vedle interaktivní prohlídky si návštěvníci mohou v rámci Pilsner Urquell: The Original Experience osobně vyzkoušet umění správného čepování piva ve Škole čepování. Vedle stálé nabídky zážitků přináší prostory mimo jiné také řadu dalších sezonních aktivit. V rámci letošního mistrovství světa v hokeji expozice například nabídla návštěvníkům virtuální realitu s programem NHL Sense Arena či umělecké expozice a další kulturní a sportovní akce.

Prohlídka The Original Tour návštěvníky pomocí nejmodernějších technologií přenese zpět v čase a přiblíží jim příběh vzniku zlatého ležáku od starověku po současnost.

„Naším cílem je vytvořit místo, které představí tradici českého pivovarnictví a zároveň se stane společenským centrem, kam budou lidé rádi chodit a vracet se nejen za poznáním, ale především za zážitky a zábavou. Vedle interaktivní expozice proto lákáme na společné aktivity, jako jsou Škola čepování nebo unikátní degustace v podobě Večeře s pivním someliérem,“ říká Romana Jedličková, marketingová ředitelka společnosti The Original Experience Company.

Mezi top pěti atrakcemi Prahy

Jedinečný koncept expozice za poslední rok nalákal stovky tisíc návštěvníků a expozice se tak dostala mezi pět nejnavštěvovanějších turistických atrakcí v Praze. „Snažíme se oslovit co nejširší spektrum lidí a ukazovat, že nabízené zážitky nejsou jen pro zarputilé milovníky piva. Z naší expozice nebo například degustačního menu si odnesou nezapomenutelné vzpomínky opravdu všichni. Jsem ráda, že tento jedinečný koncept funguje a přitahuje návštěvníky nejen z České republiky a zahraničí. Již během prvního roku fungování se nám podařilo zaujmout přes 130 národností z celého světa,“ doplňuje Jedličková.

Za jídlem i za zážitky

Součástí celého prostoru expozice je také tradiční plzeňská pivnice, která je otevřena jak návštěvníkům výstavy, tak široké veřejnosti. Novinkou letošního léta je také Večeře s pivním someliérem. Toto pětichodové degustační menu k jídlům inspirovaným českou kuchyní páruje piva z různých koutů světa. Jednotlivé chody jsou vybrány tak, aby co nejvíce podtrhly chuť a intenzitu konkrétního piva. Celou večeří provádí zkušený pivní someliér, který ví o pivech téměř vše a rád se o své znalosti podělí nevšedním a zábavným způsobem.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)