Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Tatra, černý kůň ze stáje Mlékárny Hlinsko, slaví 60 let

© ČTK

Značka Tatra, která je hlavní součástí Mlékárny Hlinsko, letos slaví významné jubileum – 60 let od svého vzniku.

Od svého založení 3. listopadu 1964 se Tatra stala synonymem pro mléčné výrobky, které si oblíbily generace dětí i dospělých. Produkty jako Piknik, Pikao a Jesenka se těší dlouhodobé oblibě.

Příběh značky Tatra začal ve skromných podmínkách, kdy se v Mlékárně Hlinsko začalo vyrábět zahuštěné slazené mléko, a to i v praktických tubách. Tento produkt se z původního doplňku do kávy rychle stal neodmyslitelnou součástí svačin na cestách, kde jeho univerzální použití ocenili všichni – od dětí po turisty. Zahuštěné mléko v tubách se stalo symbolem Tatry a dodnes se vyrábí podle původního receptu, který garantuje stálou kvalitu.

Reklama
Know

Mlékárna Hlinsko dnes patří mezi nejvýznamnější mlékárenské podniky v Česku a každý rok zpracovává více než 200 milionů litrů mléka. Díky tomu může Tatra i nadále přinášet na trh tradiční výrobky, které spojují chuť dětství s důvěrou v osvědčenou kvalitu.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)