Tatra, černý kůň ze stáje Mlékárny Hlinsko, slaví 60 let

© ČTK

Značka Tatra, která je hlavní součástí Mlékárny Hlinsko, letos slaví významné jubileum – 60 let od svého vzniku.

Od svého založení 3. listopadu 1964 se Tatra stala synonymem pro mléčné výrobky, které si oblíbily generace dětí i dospělých. Produkty jako Piknik, Pikao a Jesenka se těší dlouhodobé oblibě.

Příběh značky Tatra začal ve skromných podmínkách, kdy se v Mlékárně Hlinsko začalo vyrábět zahuštěné slazené mléko, a to i v praktických tubách. Tento produkt se z původního doplňku do kávy rychle stal neodmyslitelnou součástí svačin na cestách, kde jeho univerzální použití ocenili všichni – od dětí po turisty. Zahuštěné mléko v tubách se stalo symbolem Tatry a dodnes se vyrábí podle původního receptu, který garantuje stálou kvalitu.

Mlékárna Hlinsko dnes patří mezi nejvýznamnější mlékárenské podniky v Česku a každý rok zpracovává více než 200 milionů litrů mléka. Díky tomu může Tatra i nadále přinášet na trh tradiční výrobky, které spojují chuť dětství s důvěrou v osvědčenou kvalitu.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct