Skupina Direct Pavla Řeháka po deseti letech mění svou vizuální identitu. Sjednocující logo, vytvořené Alešem Najbrtem a Jakubem Spurným z renomovaného Studia Najbrt, je vytvořeno v duchu nového motta „Lehkost naplno“ a jasně naznačuje směr, kam se nově ubírá.
Celkový rebranding přichází po úspěšné dekádě od založení skupiny Direct Pavlem Řehákem, která se během svého působení na trhu rozrostla na firmy Direct pojišťovnu, Direct Auto, Fidoo, Birne a nově i Fondee. Nové logo, jehož autorem je grafické Studio Najbrt, reflektuje inovativní a jednotné směřování skupiny a spojuje v sobě klíčové hodnoty, na kterých skupina stojí.
„Dnešní doba je rychlá a plná překážek, které řešíme každý den. V Directu tvoříme svět, ve kterém se snažíme i ty nejsložitější věci dělat jednoduše. Chceme našim klientům pomáhat odstraňovat překážky a zvládat nepříjemné momenty a přinášet jim tak lehkost do života. Lehkost pro nás také znamená, že v Directu děláme věci naplno, že do všeho, co děláme, dáváme maximální odbornost/um, energii a nasazení,“ říká k cestě za novým logem i mottem Pavel Řehák, zakladatel skupiny Direct a Vigo Investments. „Nové logo odráží náš vývoj – dospěli jsme a jsme připraveni na další výrazný růst,“ dodává.
Grafický design symbolizuje „Lehkost naplno“, nové motto skupiny, které představuje servis služeb pro zákazníky napříč všemi entitami. O novou tvář Direct Group se postaralo grafické Studio Najbrt, které stojí třeba za návrhem loga letošního Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech.
„Nové logo vyjadřuje lehkost a dynamiku jednoduchým symbolem, ve kterém můžete vidět křídla ptáka letícího vzhůru. Další asociace jsou vítané. Symbol je dobře zapamatovatelný a umožňuje další budoucí rozvíjení. Čeká nás ještě hodně práce na novém vizuálním stylu,” říkají o novém logu a procesu vytváření Aleš Najbrt a Jakub Spurný.
Na novou vizuální identitu přecházejí firmy skupiny Direct od 10. října, kdy poprvé skupina představila nové logo partnerům, investorům a médiím. Celý rebranding se dokončí na jaře příštího roku, kdy bude spuštěna také marketingová a PR kampaň, které budou mít za cíl upozornit zákazníky na nové vizuální propojení skupiny.