Nákupní galerie Myslbek hostí výstavu Pop Scarf v rámci Vogue Art Projectu. Od 7. října do 3. listopadu 2024 si návštěvníci mohou prohlédnout osm hedvábných šátků od umělkyň Barbory Balgové a Andrey Davalos, inspirovaných pop artem a vizuální identitou partnerských značek.
Vogue Art Project je každoroční iniciativou magazínu Vogue CS, která vznikla k výročí vydávání časopisu a letos představuje již sedmou edici. Projekt propojuje kreativní sféru s byznysem a přináší jedinečné spojení umění, módy a brandingu. Každý z vystavených šátků nese umělecký motiv a loga partnerských značek, čímž projekt podtrhuje strategii vzájemné synergie mezi jednotlivými značkami a uměleckým světem.
„Vogue CS se již sedmým rokem věnuje podpoře umění, mladých talentů a propojuje kreativní svět s výjimečnými klienty, kteří sdílejí naši vášeň pro inovaci a estetiku. Naší misí je inspirovat, objevovat nové perspektivy a posouvat hranice tvořivosti. Tentokrát se tento výjimečný projekt uskuteční v Nákupní galerii Myslbek, která se díky své bohaté historii stává ideálním místem pro spojení designu, módy a pop artu. Myslbek, jako architektonický klenot, v sobě nese odkaz tradic, které si zaslouží být stále zviditelňovány. Vogue CS je hrdý, že může v tak prestižním prostoru realizovat projekt, který oslavuje tvůrčí talent a přináší do centra Prahy novou energii umění a módy,“ říká Michaela Seewald, zakladatelka a výkonná ředitelka Vogue CS.
Výstava se nachází v prostorách přízemí Nákupní galerie Myslbek, která se pyšní strategickou polohou na křižovatce ulic Na Příkopě a Ovocný trh. Toto umístění zajišťuje vysokou návštěvnost a nabízí ideální prostředí pro komunikaci brandu s širokým publikem.
„Spolupráce v rámci projektu Vogue Art Project je pro nás klíčovým prvkem dlouhodobé strategie, jak efektivně propojovat módu a umění. Nákupní galerie Myslbek se touto spoluprací nadále profiluje jako místo, kde mohou značky oslovit své zákazníky v inspirativním prostředí, a kde se zároveň ctí historické kořeny spojené s uměleckou tvorbou,“doplňuje Lenka Beldíková, marketingová manažerka Nákupní galerie Myslbek ze společnosti Cushman & Wakefield.
Úspěch každého kreativního projektu závisí na pečlivém výběru spolupracovníků. Co o práci na designu šátků říkají tvůrkyně ilustrací? „Cílem bylo vytvořit vizuální dílo, které nejen reflektuje estetiku pop artu, ale také komunikuje klíčové hodnoty a emoce, které značka Myslbek vyvolává u svých návštěvníků,“ vysvětluje designérka Barbora Balgová, tvůrkyně designu šátku pro Nákupní galerii Myslbek. Druhá z ilustrátorek, Andrea Davalos, ke svým návrhům dodává, že je velice důležité pracovat s měřítkem, především když se přenáší design z digitální podoby na textil, aby výsledek respektoval vizuální identitu značky a zároveň působil esteticky atraktivně.
Součástí výstavy byla také soutěž na sociálních sítích Vogue CS, kde sledující mohli soutěžit o exkluzivní šátky, což zajistilo další zvýšení online engagementu a zviditelnění zapojených značek.