Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Za vizuální identitu Prahy 10 získala agentura Madlove ADC Šťouch

© ADC

Pošťouchnutí k přihlášce do ADC Czech Creative Awards dostala agentura Madlove od českého Art Directors Clubu.

Než se letos v únoru začala v prostoru objevovat nová identita Prahy 10, musel s jejím návrhem tým agentury Madlove projít tříkolovým výběrovým řízením pořádaným organizací CzechDesign.

„Pro nás byl tendr, do kterého nás CzechDesign přizval, nová zkušenost. I proto jsme do něj šli se dvěma návrhy — s bezpečnější variantou ‚pro výhru‘ a tou odvážnější,“ vzpomíná na úplný začátek Pavel Mádl, zakladatel a kreativní ředitel Madlove, která od českého Art Directors Clubu získala ocenění ADC Šťouch právě za tuto výraznou práci.

Reklama
Know

Jak se Madlove přes tendr propracovala k odvážnější variantě, kde se inspiroval i jak vznikal návrh nové identity Prahy 10 odvíjející se od černobílého znázornění římské desítky, přibližují zástupci týmu agentury v aktuálním vydání Marketing & Media.

Co všechno bylo součástí briefu a díky čemu uspělo představení projektu veřejnosti? Jak návrh hodnotí nezúčastněný zadavatel a kreativec? Více si přečtěte v kompletním znění zde.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu