Pošťouchnutí k přihlášce do ADC Czech Creative Awards dostala agentura Madlove od českého Art Directors Clubu.
Než se letos v únoru začala v prostoru objevovat nová identita Prahy 10, musel s jejím návrhem tým agentury Madlove projít tříkolovým výběrovým řízením pořádaným organizací CzechDesign.
„Pro nás byl tendr, do kterého nás CzechDesign přizval, nová zkušenost. I proto jsme do něj šli se dvěma návrhy — s bezpečnější variantou ‚pro výhru‘ a tou odvážnější,“ vzpomíná na úplný začátek Pavel Mádl, zakladatel a kreativní ředitel Madlove, která od českého Art Directors Clubu získala ocenění ADC Šťouch právě za tuto výraznou práci.
Jak se Madlove přes tendr propracovala k odvážnější variantě, kde se inspiroval i jak vznikal návrh nové identity Prahy 10 odvíjející se od černobílého znázornění římské desítky, přibližují zástupci týmu agentury v aktuálním vydání Marketing & Media.
Co všechno bylo součástí briefu a díky čemu uspělo představení projektu veřejnosti? Jak návrh hodnotí nezúčastněný zadavatel a kreativec? Více si přečtěte v kompletním znění zde.