Společnost dm opět rozšiřuje sortiment. Na trh uvádí dvě nové privátní značky z oblasti péče o matku a dítě a péče o pleť.
Celkem devatenáct nových produktů vzniklo ve spolupráci s odbornicemi a rozšířilo portfolio stávajících 30 dm značek, které se vyznačují vysokou kvalitou za výhodnou cenu.
HALLOHEBAMME: Péče pro maminky a miminka
Značka HALLOHEBAMME byla vytvořena s cílem poskytnout maminkám (před porodem i po něm), novorozencům a kojencům komplexní kosmetickou péči vycházející z jejich specifických potřeb. Anja a Marie, které stály ve spolupráci s dm u kolébky této produktové řady, působí již mnoho let jako porodní asistentky a duly na porodním sále i mimo něj. Své know how předávají širokému okruhu zájemkyň a zájemců nejen osobně, ale i prostřednictvím sociálních médií, vlastního podcastu a blogu.
Díky dm nyní jejich know how překročí pomyslnou hranici německy hovořícího publika a budou z něj moci profitovat i zákaznice a zákazníci dm Česko. Produktová řada HALLOHEBAMME nabízí čtyři produkty pro maminky a devět pro miminka. Její název vznikl spojením pojmů „hallo“, který je v němčině pozdravem na uvítanou, a „hebamme“, což je německý výraz pro porodní asistentku.
hautsache: Krása a péče ve spolupráci se Susanne Krammer
U zrodu značky hautsache stála specialistka na péči o pleť a pokožku Susanne Krammer. I ona je na sociálních sítích našich německy hovořících sousedů známou osobností (fraubeauty). Susanne při své práci vychází z více než 20letých zkušeností. Své poznatky se svými sledujícími pravidelně sdílí na Instagramu, YouTube a TikToku a nyní její odborné znalosti a vášeň pro krásu našly konkrétní podobu v produktech hautsache.
Produkty obsahují kombinaci účinných látek vycházející z vědeckých studií a bohaté praxe. Moderní a živý design produktů odráží Susanninu radost a emocionalitu, což činí značku hautsache jedinečnou.
„Mateřství a péče o dítě je krásné a zároveň velmi náročné období, naplněné nejen radostí, ale i obavami. Společnost dm si je plně vědoma odpovědnosti za kvalitu produktů péče o matku a dítě a značka HALLOHEBAMME je toho důkazem. Kvalita postavená na vědeckém základě a praktických zkušenostech je zároveň tím, co ji spojuje se značkou hautsache,“ dodává Jiří Peroutka, manažer komunikace dm.