Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Knihobot spojil síly s pražským secondhandem 1981

Knihobot navázal spolupráci s pražským secondhandem 1981, kam mohou čtenáři nosit přečtené knihy k prodeji. Pražanům tak zjednodušuje vracení knih do oběhu.

Naučit lidi zbytečně nehromadit knihy, to je cíl Knihobotu, který už pátým rokem pomáhá čtenářům s prodejem nepotřebných knih. Nyní navazuje na úspěšnou spolupráci s Levnými knihami a díky secondhandu 1981 nabídne pražským zákazníkům další místo, kam mohou odnést již přečtené knihy.

Čtenáři, kteří chtějí nabídnout dál své knihy prostřednictvím Knihobotu, mohou nyní kromě jiných forem dopravy donést knihy na pobočku módního secondhandu v Nuslích, a to kdykoliv během jeho otevírací doby. Knihy není nutné nijak balit, stačí je předat prodavači a sdělit mu e-mailovou adresu, na kterou pak Knihobot dotyčného zkontaktuje. Knihy by měly být v dobrém stavu a ideálně v počtu do dvaceti kusů.

Reklama

„Ačkoliv se v Knihobotu nyní snažíme rozšiřovat naše služby v zahraničí, na české zákazníky nezapomínáme. Neustále pracujeme na tom, jak jim vracení knih zpříjemnit a ulehčit. Jsme tedy velmi rádi, že v 1981 jsme našli skvělého partnera, který vyznává stejné hodnoty a který nám pomůže v naší misi,“ komentuje spolupráci Barbora Votavová, brand manažerka Knihobotu.

„Dávat věcem druhý život je jeden z hlavních kroků, jak může každý z nás přispět k udržitelnosti. My se o to snažíme v oblasti módy, Knihobot v oblasti knih. Máme tedy společný cíl, za kterým teď můžeme jít společně. Věříme, že čtenáře zaujme i naše nabídka a kromě knih dají druhou šanci i oblečení,“ říká Barbora Vilišová za 1981.

Pokud se společný projekt osvědčí, má v následujících měsících Knihobot v plánu spolupráci prohloubit.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)