Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ford Česká republika je partnerem nového pořadu Zrádci skupiny Prima

Ford Česká republika s nadšením oznamuje své partnerství s nejnovějším televizním fenoménem, detektivní hrou Zrádci, který od 22. září každou neděli vysílá televize Prima nebo v týdenní předpremiéře na streamovací platformě prima+.

Zrádci i věrní se v nové show skupiny Prima vozí automobily Ford Bronco. Vzrušující formát, který si již získal přízeň diváků po celém světě, přináší divákům novou formu napětí v podobě živé hry plné intrik a překvapení.

V rámci tohoto partnerství hrál legendární americký off-road Ford Bronco důležitou roli ve hře tím, že přepravoval soutěžící po malebném okolí hradu Křivoklát, kde se show natáčela. Ford Bronco, známý svou robustností a schopností zvládnout jakýkoliv terén, dodává pořadu nejen potřebnou mobilitu, ale i styl a dobrodružného ducha.

Reklama

Ford Bronco: ikona off-roadů

Ford Bronco je synonymem pro svobodu a dobrodružství. S jeho ikonickým designem a moderními inovacemi představuje dokonalého společníka pro každou výpravu. Bronco je vybaveno nejnovějšími technologiemi, které zajišťují nejen bezpečnost, ale i komfort na cestách. Jeho schopnost překonávat náročný terén je bezkonkurenční, což z něj činí ideální volbu pro natáčení na historickém hradě a v jeho okolí.

„Jsme nadšeni, že můžeme být součástí tak inovativního projektu jako jsou Zrádci,“ říká Libor Beneš, „country manager“, Ford Česká republika a dodává: „Ford Bronco se dokonale hodí k dobrodružnému duchu této show a těšíme se, že diváci budou mít možnost vidět jeho schopnosti v akci.“

Detektivní hra Zrádci, moderovaná charismatickým Vojtěchem Kotkem, je nezapomenutelným zážitkem jak pro soutěžící, tak pro diváky. Společnost Ford Česká republika je hrdá na to, že může být součástí této strhující detektivní show a přispět k její úspěšnosti.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)