Nečekané spojení: Coca-Cola a Oreo uvádějí limitovanou edici nápojů

Coca-Cola a Oreo se spojily a představují limitovanou edici nápoje Coca-Cola Oreo Zero Cukru, který kombinuje jejich jedinečné vlastnosti.

Nechali jsme se inspirovat pevnými přátelstvími mezi lidmi po celém světě a chtěli jsme pro náš ikonický nápoj Coca-Cola také najít nejlepšího kamaráda. Díky spojení se značkou Oreo se nám to podařilo a Coca-Cola má svou ‚bestie‘. Coca-Cola a Oreo tak nyní tvoří dočasně nerozlučnou dvojku,“ vysvětluje záměr obou značek Mária Drotárová, senior marketing manažerka Coca-Coly pro ČR a SK, s tím, že limitovaná edice Coca-Cola Oreo Zero Sugar bude k dispozici pouze po omezenou dobu a oslaví kouzlo spojení mezi nejlepšími kamarády.

K této limitované edici si navíc značky ve spolupráci se Spotify připravily jedinečný zážitek pro všechny nejlepší kamarády. Naskenováním QR kódu na PET lahvích a plechovkách Coca-Cola Oreo Zero Cukru Limitovaná Edice se dostanou spotřebitelé na web, kde na ně bude čekat „bestie experience“ a „bestie mode“, ten jim umožní synchronizovat hudební preference se svým nejlepším kamarádem právě skrze platformu Spotify. Služba bude navíc dostupná i pro uživatele Spotify Free. Po připojení k účtu Spotify se uživatelům otevře soubor otázek, pomocí kterých zjistí, zda a jak se jejich hudební vkus shoduje s preferencemi jejich nejlepších kamarádů. Na základě toho pak Spotify vygeneruje seznam skladeb, který si „besties“ budou moci společně vychutnat. „Jedná se o první hudební zážitek svého druhu, i proto jsme na spolupráci a celou kampaň opravdu pyšní,“ uzavírá Mária Drotárová.

S každým douškem limitované edice Coca-Cola Oreo Zero Sugar si spotřebitelé mohou vychutnat osvěžující chuť nápoje Coca-Cola spolu s tóny inspirovanými právě sušenkami Oreo. Limitovaná edice Coca-Cola Oreo Zero Sugar bude v České republice k dostání od začátku září do vyprodání zásob. 

„Představte si kouzlo, když se Oreo sušenka spojí s nápojem Coca-Cola. Tato spolupráce je o míchání chutí, o vytváření nových zážitků a sdílení radosti s přáteli. Coca-Cola a Oreo spojily své tajné ingredience – vzpomínky, veselí a nadčasovou chuť. Tajemství výroby obou ikon je konečně prozrazeno,“ říká Kateřina Žiaková, brand manažerka Oreo pro Českou a Slovenskou republiku.

Coca-Cola Oreo Zero Sugar Limited Edition je nejnovějším přírůstkem Coca-Cola Creations. Využíváním nových technologií, spoluprací se značkami, umělci i designéry a vytvářením zážitků napříč digitálním i fyzickým světem pokračuje Coca-Cola Creations v propojování ikonické značky Coca-Cola s kreativním kulturním světem a umožňuje tak fanouškům zažít skutečné kouzlo Coca-Coly.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk