Značka Garnier spouští profil na TikToku, aby oslovila mladou cílovou skupinu zajímající se o trendy v péči o pleť a vlasy. Profil spravuje Publicis Groupe.
Sociální sítě značky Garnier spravuje tým konzultantů na sociální média ze skupiny Publicis Groupe od letošního roku. V březnu spustil profily na československém (@garnier_czsk) a maďarském (@garnierhungary) Instagramu, teď přichází s TikTokem. Obsah sociální sítě bude tvořený z větší části lokálně a zaměří se především na komunikaci Garnier produktů, jejich benefity a roli v každodenním životě bez ohledu na pohlaví. Cílem komunikace je oslovit generaci Z a také tzv. „Millennials“, kteří se zajímají o aktuální trendy v péči o pleť a o vlasy.
@garnier_czsk Po dlouhém letu je potřeba si dopřát kvalitní skincare! ✈️ ? #garnierczsk #skincare #grwm #rutina #myboyfrienddoesmyvoiceover ♬ Chill Vibes – Tollan Kim
Komunikační skupina Publicis Groupe se značkou Garnier spolupracuje dlouhodobě. Kromě digitálních kampaní na českém, slovenském a maďarském trhu a komunikace na sociálních sítích pro ni již více než 10 let zajišťuje také ATL komunikaci. Všechny produkty značky Garnier na celém světě jsou nyní oficiálně „cruelty free“ – značka získala schválení od organizace Cruelty Free International v rámci Leaping Bunny programu.
„Těší nás, že můžeme opět rozšířit naši dlouholetou spolupráci a tentokrát se zaměřit na platformu TikTok. Jednou z hlavních výhod spolupráce s Publicisem je úspěšná integrace našich ATL, digital a social media týmů pod jednu střechu, což nám umožňuje poskytovat komplexní komunikační řešení napříč všemi kanály,“ říká Tereza Law, „advocacy director“ ve společnosti L’Oréal.
„Chceme oslovit mladé lidi se zájmem o „skincare“ a „haircare“. To všechno hezky odlehčeně, s nadhledem, milým vtipem, a především s ohledem na aktuální TikTok trendy. Tváří profilu je Karolína Patíková z našeho content týmu, která má z velké části na starost i obsah pro Instagram Garnieru. Značku tak má skvěle navnímanou, věkově je přesně na pomezí Gen Z a Millennials a sama má silnou TikTokovou komunitu. Navíc už v minulosti měla několik spoluprací s různými brandy, takže to byl super match,“ doplňuje informace k profilu Klára Chalupecká, „content strategist“ ve skupině Publicis Groupe.