Spolupráce Puma a Carrots: streetwear s venkovským vibem

Puma a značka Carrots by Anwar Carrots, jejíž kořeny sahají do Los Angels, spojily síly, aby představily společnou kolekci.

Kolekce s kořeny v estetice streetwear nabízí širokou škálu oblečení, obuvi a doplňků, včetně zeleninou inspirované barevné palety v odstínech oranžové a zelené. Dále přináší kreativní grafiky, které oslavují maskota značky – Super Puma. Hravý přístup Carrots k designu dokazuje i skryté logo, které je vyšité na různých místech každého kusu oblečení.

Originální spolupráce Puma x Carrots přináší kolekci se špičkovými streetwear kousky a unikátními modely. Mikina s kapucí a šortky se pyšní logem, které spojuje nápis Carrots a ikonickou kočku Puma. Kolekce zahrnuje také svetr s celoplošným graffiti vzorem a kalhoty inspirované pracovními oděvy, ideální pro vášnivé zahradníky. Stylové kousky doplňuje také pruhované ragbyové tričko a tričko s potiskem oslavující maskota Super Puma. Drop uzavírá ledvinka z odolného ripstop materiálu, která je k dispozici ve dvou barevných variantách s kontrastními zipy a logem Puma x Carrots. Super Puma se pak znovu objevuje na limitované edici kšiltovky.

Na své si přijdou také nadšenci do obuvi, protože Puma a Carrots přetvořily ikonické Suede XL a model 180 do čerstvých variant, inspirovaných letní zahradou. Model Suede XL je celý ponořený do texturované oranžové barvy s kontrastními zelenými tkaničkami a zlatými detaily Carrots. Model 180 zase září v černém provedení, se speciálním odznakem Puma na jazyku a oranžovým brandingem Carrots na druhém jazyku.

Kolaborace Puma x Carrots je k dostání od 5. července 2024 v e-shopech footshop.czpuma.com.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-46

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Nová vizuální identia APRA
Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?

MAM Exkluzivně v časopise

Dimitrij Savvakos, Ogilvy Greece
Olympijská kolekce 2026
Vít Kolář s prezidentem Pavlem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Fabini
email_profi_1980x720