Reklama
Megaboard

Řetězec Wendy’s vstoupí do Česka, už nabírá franšízanty

Třetí největší světový fastfoodový řetězec s hamburgery plánuje vstoupit na český trh. Česko je součástí další vlny velké expanze, při níž se řetězec chystá v Evropě otevřít stovky restaurací během dekády.

Globální značka restaurací rychlého občerstvení Wendy’s se sídlem v USA oznámila v úterý 9. července plány na vstup na český trh. Česká republika bude v první vlně zemí plánované evropské expanze této obří restaurační sítě. V Evropě dosud působila jen ve Velké Británii, ale nyní se chystá rozšířit vedle Česka i do Španělska, Francie, Portugalska, Irska, Severního Irska, Rumunska a Polska. Na nových trzích začala aktivně nabírat franšízanty, během dekády chce od startu příštího roku otevřít stovky restaurací napříč celým kontinentem.

„Česko je díky svému silnému trhu, velké tradici rychlého občerstvení a výborné geografické poloze ideální základnou pro naši expanzi v Evropě. Proto jsme také Českou republiku zařadili mezi několik prvních zemí, kam chceme expandovat,“ uvedl výkonný ředitel Wendy’s pro Evropu Michael Clarke a dodal: „Motivoval nás také velmi pozitivní ohlas nedávné akce na velvyslanectví USA v Praze, kde jsme aktivně oslovovali zájemce o franšízu. A určitě budeme rádi, když se nám ozvou i další lidé a firmy, kteří s námi budou chtít spolupracovat a v Česku provozovat restaurace pod naší značkou.“

Společnost Wendy’s je známá především díky svým hranatým hamburgerům připravovaným z čerstvého hovězího masa a podávaným rovnou z grilu. Wendy’s nabízí širokou škálu charakteristických položek menu, jako jsou Baconator, Dave’s Single, Spicy Chicken Sandwich či dezert Frosty. Populární je také díky odvážné komunikaci, včetně vtipných příspěvků na sociálních sítích, kde neváhá reagovat na aktuální dění, jako třeba při rebrandingu sítě X.

Zahraniční trhy představují pro Wendy’s celkem 70 procent plánované expanze značky, přičemž bylo přijato několik urychlených závazků, které mají rychle rozšířit její globální působení a významně přispět k dalšímu upevnění dlouhodobého rozvojového plánu.

Wendy’s v roce 2021 znovu vstoupila na trh ve Velké Británii, který slouží jako opěrný bod pro růst v celé Evropě. Společnost očekává, že do konce roku zde bude mít až 50 restaurací, a do budoucna celkem 400.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále