Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Prestižní adresa na slavné Venice Beach, Twistcafe Group otevřelo svou první pobočku v USA

Český franšízový řetězec Trdlokafe (v zahraničí pod značkou Twistcafe) otevřel svou první pobočku v USA. Nová provozovna se nachází přímo na slavné Venice Beach v Los Angeles před oblíbenou posilovnou Arnolda Schwarzeneggera.

Tento krok je klíčovým milníkem v expanzi společnosti na americký trh a dělá z českého Trdlokafe jeden z nejrychleji rostoucích retailových konceptů na světě. Twistcafe Group do konce roku 2024 plánuje v USA otevřít dalších 6 poboček.

Otevření pobočky na území USA naplňuje vizi společnosti o globální expanzi této české franšízové sítě. První dny po otevření naznačují, že by výkon prodejny v Kalifornii mohl být srovnatelný, nebo dokonce lepší než na pražské Karlově ulici, která je zatím nejvýkonnější prodejnou celé sítě a generuje měsíční čistý zisk více než 400 tisíc korun.

Reklama
ČEZ

CEO Radek Klein k tomu uvedl: „Otevření pobočky na Venice Beach je pro nás obrovským úspěchem a důležitým krokem v rámci našeho směřování. Věříme, že náš koncept osloví americké zákazníky stejně jako ty evropské. Expanze do USA byla dlouho naším snem. Americký trh nabízí obrovský potenciál a jsme nadšeni z příležitostí, které nám tato expanze přináší.“

Trdlokafe dosud otevřelo 230 poboček, včetně mnoha světových metropolí, Spojených arabských emirátů a USA. V roce 2024 se síť, kterou vlastní Radek Klein, Miroslav Švára, Ladislav Truxa a Zdeněk Pavlíček, rozrostla na více než 330 prodaných prodejen a dále expanduje. Jen za první polovinu tohoto roku podepsali 226 nových franšízantů a rozjeli několik nových projektů.

Otevírání poboček v klíčových světových městech, stejně tak jako expanze na americký trh, jsou součástí širší strategie Trdlokafe. Do konce roku plánuje otevření dalších šesti poboček v USA, mezi nimi jednu přímo na Sunset Boulevard v Miami a další v prestižním Oculus World Trade Center v New Yorku. „V rámci naší globální strategie plánujeme v tomto roce podepsat ještě dalších nejméně 200 poboček v Evropě, Spojených státech a v Asii, což je nejvíce za celou historii Twistcafe Group. Naším cílem je přinést Twistcafe do každého kouta světa, kde je o něj zájem. Otevření první pobočky v USA je dalším krokem k naplnění této vize.“ dodal Klein.

Trdlokafe všechny své prodejny buduje jako ready-made podnikání pro franšízanty. Ti si takovou prodejnu s trdelníky a kávou mohou koupit jako investiční nástroj s průměrnou roční návratností +33 procent. Trdlokafe pro ně najde místo, prodejnu kompletně vybuduje, nabere personál a prodejnu otevře a navíc se o ni pak i dlouhodobě může starat v rámci služby tzv. full managementu. „Prodejna na Venice Beach byla franšízantovi, který na ni čekal od dubna letošního roku, předána začátkem července. Od prvního dne má krásné tržby a návratnost investice v tomto případě odhadujeme do dvou let.“ uzavírá Klein.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)