KVIFF 2024: partner Mattoni nabízí ve svém Life Baru nápoje i hudební show

Mattoni je letos počtvrté partnerem Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary a připravila na prostranství u karlovarského Vřídla rozsáhlý hudební program. Na pódiu v Mattoni Life Baru vystupují každý večer známé kapely a zpěváci, možnost prezentovat svou tvorbu měli i mladí tvůrci.

„Mattoni 1873 klade na podporu mladých talentů velký důraz. Proto jsme se letos rozhodli dát v Mattoni Life Baru prostor i jim,“ říká Ondřej Postránský, generální ředitel Mattoni 1873. Už zde proběhla módní přehlídka, během které svou tvorbu ukázaly tři mladé talentované designérky a vítězky soutěže Mattoni Young Fashion Stars, Anežka Kabelková, Zuzana Ľos-Božiková a Klára Drevenáková. Své modely představily za doprovodu RockHarmonie – netradičního ansámblu České filharmonie. Během koncertu Mattoni představila své nové partnerství – od začátku další koncertní sezony se stává oficiální minerální vodou České filharmonie.

Mattoni se věnuje i charitě – věnovala letošnímu hlavnímu neziskovému partnerovi festivalu – Nadaci Jakuba Voráčka – 10 Kč z každého koktejlu, který se v průběhu loňského ročníku prodal v Mattoni barech. Šek na 103 750 Kč si přišel osobně převzít zakladatel nadace a bývalý úspěšný hokejista Jakub Voráček.

MFF KV 58. ročník
Foto: CNC / David Kundrát, Pavel Machan, Marek Pátek, Martin Hykl

V Mattoni Life Baru funguje relaxační zóna, kde si návštěvníci budou moci vychutnat trendy nealkoholické koktejly s minerální vodou Mattoni od vyhlášených barmanů v čele s mistrem světa v míchání nealkoholických koktejlů Mattoni Grand Drink Martinem Vogeltanzem.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
tesco_hlavni
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen