Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Herec Maroš Kramár se stal tváří značek AAA Auto a Mototechna

Novou tváří značek AAA Aauto a Mototechna v České republice a na Slovensku se stal populární herec a moderátor Maroš Kramár, který díky tomuto spojení bude jezdit v novém luxusním voze Škoda Kodiaq.

Kramár se tak připojí k osobnostem jako jsou bavič Richard Genzer, moderátor Ondřej Novotný nebo MMA zápasníci Patrik Kincl a Samuel Krištofič.

Společnost Aures Holdings, která na Slovensku a v České republice provozuje síť autocenter AAA Auto a Mototechna, letos oslavila dvacáté narozeniny na slovenském trhu a při této příležitosti obnovila spolupráci se známým hercem a moderátorem Marošem Kramárem. Herce bude vozit luxusní Škoda Kodiaq, která ho bude pohodlně dopravovat na představení a natáčení. „Ze spolupráce mám velkou radost. S vozem budu jezdit do různých koutů Slovenska a České republiky, kde budu hrát nebo natáčet,“ komentoval spolupráci Maroš Kramár.

Reklama
Know

Značky AAA Auto a Mototechna takto navazují na svůj komunikační koncept, který doposud rozvíjely především na sociálních sítích prostřednictvím influencerů. Kramár se tak přidal k baviči Richardovi Genzerovi, promotérovi a majiteli Oktagon MMA Ondřejovi Novotnému, MMA zápasníkům Patrikovi Kinclovi a Samuelovi Pirátovi Krištofiči, slovenskému komikovi Richardovi Szalaiovi ze skupiny Naked Bananas, polské modelce a Miss Natalii Thomczyk nebo fotbalistovi Legia Warszava Tomáši Pekhartovi.

„Naše společnost si již dlouhodobě zakládá na spolupráci se známými osobnostmi. Maroš Kramár propůjčí našim značkám nejen tvář, ale hlavně svůj jedinečný hlas a budete ho tak moci slyšet v rozhlasové reklamě i televizním spotu,“ řekla Karolína Topolová, společná generální ředitelka a předsedkyně představenstva společnosti Aures Holdings, která působí v pěti zemích, kde má na šedesát poboček a zastoupení značek AAA Auto, Mototechna, Auto Diskont, Driverama a Resulmatic.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)