Petra Vlhová, šampionka v alpském lyžování a rodačka z Liptovského Mikuláše, se stala novou ambasadorkou sušenek BeBe Dobré ráno pro sezónu 2024/25.
„Rozhodla jsem se představit svým fanouškům sušenku BeBe Dobré ráno jako zdroj pozitivní energie po celý den,“ uvedla Petra Vlhová.
„Chceme s Petrou ukázat, že na sušenkách si můžete pochutnat kdykoli a při různých příležitostech,“ řekla Kateřina Žiaková, manažerka značky. „Z Petry pozitivní energie přímo vyzařuje,“ dodává.
Marketingový tým sušenek BeBe Dobré ráno, které vyrábí společnost Mondelēz International, připravil novou strategii marketingové komunikace založené na spolupráci se známou tváří. Výběr padl na úspěchy ověnčenou slovenskou lyžařku. V rámci přípravy propagace vznikla série videí a fotek, které bude Petra Vlhová publikovat na svém instagramovém profilu s 290 tisíci followery, a značka BeBe dobré ráno je pak bude sdílet na svých sociálních profilech. Zároveň se s Petrou Vlhovou připravují další aktivity. Tou bude například spotřebitelská soutěž od září do listopadu letošního roku o hlavní výhru lyžování s Petrou. Navíc se vizuály s ambasadorkou objeví na některých obalech produktů Bebe Dobré ráno.
Koncept pro Mondelēz připravila kreativní agentura Peppermint.
O společnosti Mondelēz International
Společnost Mondelēz International umožňuje lidem „snackovat” správným způsobem ve více než 150 zemích po celém světě. S čistými výnosy ve výši přibližně 36 miliard USD v roce 2023 utváří Mondelēz budoucnost snackingu s ikonickými globálními a regionálními značkami, jako jsou sušenky a pečené pochoutky Oreo, Rity, LU, Clif Bar a Tate’s Bake shop a čokolády Cadbury Dairy Milk, Milka a Toblerone. Společnost Mondelēz International je součástí indexů Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 a Dow Jones Sustainability Index. Více informací najdete na www.mondelezinternational.com nebo sledujte společnost na sociální síti X.
O Mondelēz International v ČR a SR
Mondelēz Czech Republic a Mondelēz Slovakia jsou součástí společnosti Mondelēz International. Mezi další produkty, které společnost prodává na českém a slovenském trhu, patří sušenky a oplatky Opavia, sušenky BeBe Dobré ráno, jemné pečivo Brumík, oplatky Fidorka, čokoláda Figaro, oplatky Kolonáda, Miňonky a Tatranky nebo krekry TUC. Společnost působí v České republice a na Slovensku od roku 1992. V pěti výrobních závodech, dvou obchodních jednotkách a centru sdílených služeb zaměstnává 2 900 lidí a prodává 500 výrobků pod 17 značkami.