Tesco získalo hokejovou kampaní nové zákazníky i sledující na sociálních sítích

Tesco bylo poprvé oficiálním sponzorem Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji. Kampaň „Žijeme hokejem“ zabodovala jak u zákazníků, tak na sociálních sítích, a také u odborné veřejnosti.

„Oficiálním sponzorem tak mimořádné sportovní události – Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji, které se navíc konalo u nás, jsme byli poprvé. A o to větší radost máme, že český tým na domácím ledě vyhrál zlatou medaili. My jsme s naší kampaní ‚Žijeme hokejem‘ vyhráli zlato ve velmi napínavém souboji hokejových spotů v časopise Marketing & Media,“ pochvaluje si Zuzana Grinčová, marketingová ředitelka ve společnosti Tesco ČR. Dodává: „Naši hokejovou kampaň hodnotíme jako velmi úspěšnou. Počet uživatelů naší věrnostní aplikace Clubcard jenom během kampaně vzrostl o více než 100 tisíc. Více jak 2 miliony soutěžních kartiček do aplikace naskenovali zákazníci, kterým jsme rozdali přes 3 tisíce cen. Nejatraktivnější výhrou byly jistě VIP lístky na finále.“

V kampani na sociálních sítích se Tesco vyplatila spolupráce s populárními influencery. Hlavním průvodcem pro Instagram Tesco se stal Bořek Joura, dále pak firma spolupracovala s Matějem Ruppertem, Petrem Švancarou, Jakubem Štáfkem, Martinem Dejdarem, Petrem Leitgebem, Nikosem Machem nebo Tomášem Kvapilíkem. Výsledkem bylo přes 2 500 nových sledujících na Instagramu Tesco a přes 3 miliony zhlédnutí.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk