Reklama
Megaboard

Oblíbené české nealko pivo v novém hávu. Birell kompletně mění design

Značka nealkoholického piva Birell letos nejprve uvedla novou řadu Birell Active, kdy vůbec poprvé v Česku představila ochucené nealkoholické pivo s přidaným kofeinem, teď přistupuje ke kompletní změně designu obalů a všech materiálů reprezentujících značku.

Nová řada Birell Active, která je na trhu dostupná od konce února, se stala první skupinou produktů, které se představily v novém kabátě. Nový design obalů získá během dubna a května i kompletní stávající portfolio nápojů značky Birell zahrnující ochucené i neochucené varianty nealkoholického piva. Součástí změny je i úprava loga Birell, které všechny produktové řady i komunikační aktivity značky spojuje.

„V posledních letech značka Birell velmi rychle roste a nabízí každý rok nové příchutě a varianty. Proto jsme se rozhodli novým atraktivním designem obalů vizuálně sjednotit jednotlivé řady našich nápojů a zároveň vypíchnout skvělý obsah. U nealko radlerů reprezentuje moderní a prémiový design šťavnatost a svěžest. Neochucené varianty zase výrazněji znázorňují některé použité suroviny, tedy ječmen a chmel té nejvyšší kvality. Pod značkou Birell spotřebitelé najdou stále ta stejná prvotřídní nealkoholická piva a radlery plné osvěžující ovocné chuti, na které jsou zvyklí a které milují, jen v novém atraktivním kabátu,“ vysvětluje Oliver Jáchymovský, „senior brand manager“ značky Birell.

Za návrhem nové vizuální identity a loga stojí londýnská agentura Purple Creative, samotnou podobu balení si vzala na starost italská agentura Smith Lumen, jež má na svém kontě již několik ocenění za produktový design značek. Obě kreativní agentury spolupracovaly se značkami Plzeňského Prazdroje již v minulosti.

Se změnou designu dochází také ke změnám v balení. Birell sjednocuje nabídku, aby byla většina nápojů k dispozici v praktických plechovkách. Neochucené varianty Birell IPA a Birell Za studena chmelený budou k dostání již pouze v plechovce. Birell Světlý a Birell Polotmavý budou nadále dostupné i ve skle.

Birell v nových obalech bude v obchodech dostupný během dubna a května roku 2024.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-01

MAM Exkluzivně v časopise

KFC Bukurešť
Klára Poliakov, Lasvit
Štěpán Zub (Mixit) s Adamem Ondrou a Jiřím Procházkou

MAM Téma čísla

2025
Téma Ročenky 2024
letaky
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále