Reklama
Megaboard

Gartal ve spolupráci s agenturou Solar Digital mění vizuální identitu

Jednodušší a jasnější logo a vícebarevná firemní identita, která umožní emocionálnější marketing. Devepoler Gartal mění vizuální podobu značky.

Rebranding je výsledkem spolupráce s kreativní agenturou Solar Digital, která má klienty ve více než 20 zemích světa a řadu projektů realizovala také ve Spojených státech. „Máme velké rozvojové plány, kdy se posouváme od stavby domů k výstavbě celých městských celků. Spolu s tím je nezbytné rozvíjet i vizuální styl, aby vyjadřoval naše hodnoty a odrážel, na čem stavíme a k čemu směřujeme,“ říká spolumajitel skupiny Gartal Rostislav Petchenko. Zdůrazňuje přitom, že společnost s více než dvacetiletou úspěšnou historií na českém trhu stojí na pevných základech a klíčová je pro ni kvalita a důvěra ve vztahu s klienty.

Nový vizuální styl skupiny Gartal je celkově založen na jednoduchosti, lehkosti a flexibilitě. Z loga firmy zmizel obrázek domu, jeho písmena jsou nyní dotažena a stěžejním komunikačním prvkem se stalo počáteční G. „Novou podobou písmen chceme vyjádřit, že vše, do čeho se pustíme, dotáhneme do konce. V našem G je pak zakomponována jednička, protože hodláme vyrůst mezi největší rezidenční developery v Praze,“ vysvětluje marketingový ředitel skupiny Gartal Petr Fiala. Společnost chce být do budoucna rozpoznatelná hlavně podle svého G, které bude již nyní v některých formách vizuální prezentace hrát samostatnou roli.

Vizuální identita developerské skupiny Gartal bude také mnohem barevnější. Místo dosavadních dvou bude developer používat hned osm barev. „Když pořizujete byt, kupujete si domov, a to je záležitost hodně spojená s emocemi. Chtěli jsme, aby i náš vizuální styl byl emocionálnější. Každá z našich barev je spojena s nějakou emocí a takto je i budeme využívat pro jednotlivé projekty a produkty,“ říká Liudmila Chudakova, vedoucí projektu rebrandingu. 

Například reklamní bannery se tak budou objevovat v různých barvách, ale budou celkově jednodušší. S důrazem na jednoduchost skupina změnila také své internetové stránky, které primárně vyprávějí příběh každého projektu a středem pozornosti je klient. Veškeré formy komunikace se zaměřují na rozpoznatelnost značky a jasnost a srozumitelnost sdělení.

Developerská skupina Gartal si pro komplexní rebranding zvolila za partnera ukrajinskou společnost Solar Digital. Šlo o výsledek výběru mezi více než stovkou alternativ z Evropy i zámoří. Ukrajinská firma zvítězila nejen pro své nasazení a pokročilost v oboru, ale i díky netradičnímu přístupu ke kreativě. Nový vizuální styl vznikal kompletně na dálku pomocí on-line propojení všech aktérů.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-04

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále