Reklama
Megaboard

Volvo se stává exkluzivním partnerem Cinema City IMAX v pražském obchodním centru Atrium Flora

New Age Advertising uzavřela se společností Volvo Car Czech Republic roční smlouvu o sponzoringu unikátního kinosálu Cinema City IMAX v pražském obchodním centru Atrium Flora.

New Age Advertising, která pro síť kin Cinema City zajišťuje v Česku a na Slovensku reklamu, uzavřela roční smlouvu o sponzoringu kinosálu Cinema City IMAX Flora s tuzemským importérem vozů značky Volvo. Logo švédské automobilky se na webových stránkách www.cinemacity.cz stává nedílnou součástí loga IMAX a dohoda o partnerství zahrnuje i řadu dalších marketingových a komunikačních aktivit přímo v jedinečném prostředí Cinema City IMAX, včetně využití největšího filmového plátna.

„Partnerství Cinema City IMAX, kterou jsme uzavřeli se společností Volvo, lze zároveň vnímat i jako názornou ukázku širokého spektra atraktivních a kreativních možností, které kinoreklama nabízí a které se ani zdaleka neomezují pouze na spoty na plátně,“ říká Renáta Ben, country manažerka New Age Advertising pro CZ a SK a doplňuje: „Vždy se našim klientům snažíme nabídnout ideální mix různých reklamních a komunikačních formátů tak, aby byla maximalizována efektivita a visibilita jejich sdělení. V tomto případě se jedná o skutečně nepřehlédnutelný výsledek, z kterého mám velkou radost.“

Společné logo IMAX Volvo se tak nyní stává nedílnou součástí veškeré komunikace kinosálu IMAX na sociálních sítích (Instagram, LinkedIn, Facebook, X), logo automobilky bude zahrnuto i do komunikace v rámci organizování speciálních událostí a Volvo se objeví i v programu u vchodu do sálu IMAX. Do chodby před sálem IMAX byl instalován monitor LG SuperSign o velikosti 75 palců, který bude přehrávat stejný spot jako ostatní obrazovky v rámci Cinema City Flora. V předsálí pak po celou dobu trvání smlouvy poběží na čtyřech plazmových obrazovkách půlminutový reklamní spot značky Volvo a při vstupu do sálu IMAX jsou diváci na největším plátně uvítáni spotem s textem IMAX Volvo. Součástí partnerství je rovněž vystavení vozu značky Volvo v Cinema City Letňany a Cinema City Nová Karolina v Ostravě.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále