Online supermarket Košík přebarvuje značku ve spolupráci s agenturou WMC Grey a s programem Multikup se nově orientuje na „Velkovýhodné velkonákupy“.
Online supermarket Košík.cz si k české i evropské expanzi nadělil změnu positioningu a kompletní rebranding připravený ve spolupráci s agenturou WMC Grey. Na třech trzích se začne nově prezentovat jako místo pro nejvýhodnější a nejpohodlnější velké nákupy a také začne vyzdvihovat svůj program „Multikup“.
Asi nejzásadnější změnou je úprava loga a s ním i představení nové korporátní palety. Ta byla vybrána především s ohledem na unikátnost a nezaměnitelnost mezi retailovými obchodníky nejen na českém trhu. Hlavním odstínem se stala fialová, kterou doplní krémová „off-white“ s příměsí vanilky, broskvová, svěží zelená a růžová namíchaná s tónem jahodové.
Evolucí prošlo také logo, které se přiblížilo aktuálnímu optimistickému jazyku značky. Stylizovaný košík s pecnem chleba do sebe zakódoval pozitivní emoci v podobě skrytého úsměvu.
„Dlouhá léta jsme nosili stejný kabát, jako někteří naši konkurenti. Červenou, žlutou nebo modrou používá opravdu hodně obchodníků. A tak, jako je nyní nezaměnitelná naše nabídka i služba, budeme svou barvou nezaměnitelní také my. Chceme, aby se náš nový fialový odstín stal nejen v Česku synonymem výhodného a hlavně pohodlného nakupování ve velkém,“ přibližuje Klára Tanzerová, marketingová ředitelka Košík.cz.
Celý rebranding, kterého se zhostil interní marketingový tým s agenturou WMC Grey, byl spuštěn představením faceliftovaného e-shopu. Do nových barev se v průběhu prvního pololetí převléknou kurýři i celý vozový park. Právě u aut kurýrů se nová dominantní barva prosadí nejvíce – v městském provozu i v krajině je dokáže poznat skutečně každý a Košík bude v kampaních propojovat barvu se svou novou jedinečnou propozicí.
Velkovýhodné velkonákupy
Košík také prohlubuje orientaci na velké nákupy s novým claimem, který se bude se značkou spojovat napříč kanály, kampaněmi a trhy a zní „Velkonákupy. Velkovýhodně.“ Odkazuje na produktovou propozici nově nazvanou „Multikup“. Ta snižuje cenu jednotlivých položek v návaznosti na nakoupené množství. Není vázána na krátkodobé akce a v současnosti je do ni zařazena každá třetí potravina na Košíku, a to napříč všemi regiony. Průměrná sleva při nákupu s Multikupem činí kolem 30 procent.
„Velkonákupy odkazují na pohodlí, které zákazníkům nabízíme. Vše pěkně na jednom místě, s rychlým doručením až domů, snadným sledováním objednávky a případnou reklamací na jedno kliknutí,“ vysvětluje Klára Tanzerová. „Velkovýhodnost pak připomíná naši propozici nazvanou ‚Multikup‘. Díky ní jsou velké nákupy vždy dlouhodobě výhodné, ať je akční nabídka jakákoli. Pokud zákazník třeba po měsíci nakoupí totožný nákup, celková cena na účtence bude vždy skvělá.“
V novém se Košík ještě do konce pololetí vydá do dvaceti nových regionů, expanzí se přiblíží dalším 150 tisícům domácností v několika krajích Česka. Službu, která nabídne stejnou kvalitu online nakupování, na jakou jsou zvyklí zákazníci z velkých měst, bude i v nových regionech Košík poskytovat s logistickým operátorem DODO.
„Hned v květnu se vrhneme do zatím největší kampaně, jakou Košík měl. Naše cesta do Česka bude podpořená celorepublikovou komunikací v televizi, rozhlase i řadě dalších kanálů,“ zakončuje Klára Tanzerová.
A úplnou novinkou bude rozšíření Košíku do nových zahraničních měst. V Bulharsku vstoupí i do regionů mimo hlavní město a poprvé se jeho služba objeví také na Slovensku.