Reklama
Megaboard

Pavol Chalupka: ostravsky drzé srdce je pro Kofolu to pravé

„Chtěli jsme, aby Kofola přišla s něčím osvěžujícím i ve vizuálním jazyku,“ přibližuje dlouhé roky hledání nejen nového loga marketingový ředitel skupiny Pavol Chalupka v aktuálním vydání Marketing & Media (12/24).

Sedm let a čtyři výběrová řízení zabralo hledání nového vizuálního jazyka značky Kofola, který se během následujícího roku projeví vedle produktů i v korporátní komunikaci. „Chtěli jsme ostravskou drzost a rázovitost, osobitost, přímost a autentičnost. Brát věci s nadhledem. Chaos a punk v kontrastu s „řádem“ globálních značek, posun do dospěle mladého světa bez ztráty hravosti značky, bylinkovou unikátnost. Připomínali jsme, že Kofola bude vždy srdcem ČechoSlovák,“ přibližuje ve velkém rozhovoru pro MAM Pavol Chalupka, marketingový ředitel Kofola ČeskoSlovensko, zadání z briefu na proměnu.

Nový design jde evoluční cestou. Jakým revolučním pokušením nakonec v Kofole odolali? V jaké kampani se nový vizuální jazyk objeví poprvé a co čeká oblíbené vánoční spoty s kancem? Více si přečtěte zde v plném znění rozhovoru.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále