„Chtěli jsme, aby Kofola přišla s něčím osvěžujícím i ve vizuálním jazyku,“ přibližuje dlouhé roky hledání nejen nového loga marketingový ředitel skupiny Pavol Chalupka v aktuálním vydání Marketing & Media (12/24).
Sedm let a čtyři výběrová řízení zabralo hledání nového vizuálního jazyka značky Kofola, který se během následujícího roku projeví vedle produktů i v korporátní komunikaci. „Chtěli jsme ostravskou drzost a rázovitost, osobitost, přímost a autentičnost. Brát věci s nadhledem. Chaos a punk v kontrastu s „řádem“ globálních značek, posun do dospěle mladého světa bez ztráty hravosti značky, bylinkovou unikátnost. Připomínali jsme, že Kofola bude vždy srdcem ČechoSlovák,“ přibližuje ve velkém rozhovoru pro MAM Pavol Chalupka, marketingový ředitel Kofola ČeskoSlovensko, zadání z briefu na proměnu.
Nový design jde evoluční cestou. Jakým revolučním pokušením nakonec v Kofole odolali? V jaké kampani se nový vizuální jazyk objeví poprvé a co čeká oblíbené vánoční spoty s kancem? Více si přečtěte zde v plném znění rozhovoru.