Reklama
Megaboard

Co-branding je jako míchání koktejlu. Otevírá nové příležitosti, ale chutě musí ladit

Na tuzemský trh brzy vstoupí novinka vytvořená ve spolupráci dvou světoznámých značek. Jak se daří co-brandingu v Česku, přibližuje aktuální vydání Marketing & Media.

Vody českého nápojového trhu brzy rozvíří společnost Coca-Cola. Vstoupí do nového segmentu „ready-to-drink“ koktejlů a se skupinou Brown Forman do Česka přivede novinku Jack Daniel’s Coca‑Cola. „Jack & Coke v loňském roce vstoupil na první evropské trhy a nyní jsme zvědaví, jaký bude mít tento prémiový produkt u nás úspěch,“ uvedl nedávno v rozhovoru pro Marketing & Media Jakub Loos, šéf marketingu skupiny pro Česko, Slovensko a Maďarsko.

Jak ukázal průzkum společnosti Visual Objects, co-brandingová partnerství značek oceňuje 71 procent lidí. Mezi nejčastější důvody počítali možnost nové volby ve výběru produktů. Někteří respondenti zmiňovali také unikátnost takových produktů či novou odpověď na jejich potřeby. O tom, jaké zkušenosti mají s co-brandingem české firmy, co jim přináší a jaké jsou trendy ve spolupráci značek si přečtěte zde.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále