Odcházející šéfka a zakladatelka Zásilkovny a skupiny Packeta Simona Kijonková v rozhovoru pro aktuální vydání Marketing & Media vzpomíná na začátky svých značek, jejich úspěchy i nezdary.
Když Simona Kijonková před necelými čtrnácti lety jen vlastními silami startovala s doručovací službou Zásilkovna, říkali jí, že se asi zbláznila. Vybudovala z ní nejen jednu z nejznámějších značek v Česku, ale pod názvem Packeta i v regionu. Jen za posledních pět let obrat skupiny vzrostl takřka šestkrát na 7,25 miliardy korun. Také díky tomu se dostala na špičku nejvýznamnějších lidí v komunikačním byznysu v žebříčku MAM Osobnost roku.
Nedávno společně s dalšími investory skupinu prodala konsorciu Emma Capital a CVC Capital Partners s kapitálovou podporou R2G. Oznámila už také, že předává vedení podniku. Co bude dál? „Nějaký plán samozřejmě mám, ale je třeba ještě promyslet a dořešit plno věcí. Rozhodně se ale těším na to, že teď budu nějakou dobu trávit intenzivně čas se svými dětmi a s manželem, kteří to se mnou posledních devět měsíců kvůli jednání neměli úplně jednoduché,“ říká Simona Kijonková v rozhovoru pro Marketing & Media, v němž vzpomíná na začátky svých značek, vlastní úspěchy i nezdary. Celý si ho přečtěte zde.