Reklama
Megaboard

JRD má nové logo. Vzniklo ve spolupráci se studiem Najbrt

© JRD

Skupina JRD představuje nové logo. To si nadělila při příležitosti dvacetiletého výročí svého založení. Nové logo je ústředním prvkem nové firemní vizuální identity, pro jejíž přípravu si JRD vybrala známé české grafické studio Najbrt.

Studio Najbrt působí na českém i mezinárodním trhu již od roku 1994, soustředí se nejen na tvorbu firemní vizuální identity, vytváří i knihy, plakáty, výstavy, webové stránky nebo aplikace. Známé je například svou prací pro MFF Karlovy Vary či vytvořením ikonického loga pro město Ostrava.

Novým logem a vizuální identitou společnost JRD podle generálního ředitele Jana Sadila otevírá další etapu rozvoje. „Spolupráce se studiem Najbrt nám pomohla vizuálně vyjádřit naše hodnoty a vize s důrazem na inovativní a udržitelná řešení v našich oborech. Nové logo má zároveň symbolizovat ambice nadále posouvat hranice ve všech oblastech našeho působení,“ říká.

„Pro JRD jsme připravili výrazné sebevědomé logo s unikátním detailem v písmenu R, který vyjadřuje inovace a energetickou úspornost při stavbě domů,“ uvádí Aleš Najbrt, kreativní ředitel studia Najbrt. Zvolená barevnost podle něj odráží udržitelnost a spojení s přírodou, což je součástí aktivit a směřování všech firem JRD. Součástí logotypu je také symbol, který vše výše uvedené podtrhuje a je dalším prvkem vizuálního stylu společnosti.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek
gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále