Změnou komunikační linky a oživením vizuální identity od agentury Cognito chce Kongresové centrum Praha zdůraznit prémiovost značky.
Po šesti letech se Kongresové centrum Praha (KCP) pustilo do změny vizuální identity i komunikační linky. „Za sebou máme co do zisku rekordní rok a velké plány do budoucna, jejichž součástí je například výstavba nové haly a revitalizace severní terasy. Kongresové centrum Praha je prémiovou značkou,“ říká Roman Sovják, obchodní a marketingový ředitel centra, a dodává: „Nastal čas propsat náš úspěšný vývoj i do modernizace naší vizuální identity, z níž má být jasné, že jsme inspirativním místem pro širokou veřejnost i velké národní a mezinárodní události.“
Jako partnera pro změnu si KCP ve výběrovém řízení vybralo kreativní agenturu Cognito, která do tvorby zapojila technologie umělé inteligence. Inspirovala se například při tvorbě moodboardů, které mají mimo jiné podtrhnout inspirativní charakter centra. Nový směr se propíše do komunikační strategie, grafických prvků, ale také do barevnosti.
Transformací projdou veškeré materiály, od tištěných a online formátů až po navigační prvky pro návštěvníky. Výsledek mohli posoudit i odběratelé firemního časopisu, kteří ve svých schránkách místo magazínu Feel the change nově objevili titul Let’s Meet! s mírně upravenou grafikou.
„Tvoříme jedinečné zážitky, v našich prostorách vznikají zárodky vědecké a profesionální spolupráce, emoce, osobní kontakty a často i přátelství. Nepronajímáme jen prostor, nabízíme unikátní okamžiky, na kterých záleží. Tady je středobod dění, tady je tečka, která stejně jako velký třesk může stát u zrodu nevídaného. I proto jsme do nové identity tečku vložili. Je symbolem velkého potenciálu, který za tak malým znaménkem může stát,“ doplňuje generální ředitelka KCP Lenka Žlebková.