Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Blue Events po třiceti letech mění vizuální identitu

Pořadatel odborných konferencí a summitů v Česku a na Slovensku sjednotil všechny značky pod novou vizuální identitu od Studia Najbrt.

Společnost Blue Events se rozhodla zjednodušit a sjednotit komunikaci prostřednictvím nové vizuální identity. Dosud organizátor odborných konferencí a summitů používal různé styly pro firemní identitu a pro značky více než desítky akcí. Logo Blue Events bylo spíše v pozadí a prioritu měla propagace jednotlivých konferencá. Nyní je naopak firemní značka v popředí, je jednotícím prvkem pro všechny konference Blue Events.

Cílem rebrandingu je vytvořit silné poznávací prvky značky, zejména nový zastřešující symbol pro všechny akce a novou barevnost odlišující konference různého charakteru. Představení nové identity proběhlo naživo 19. října během konference Brand Management (více se o ní dočtete v aktuálním vydání Marketing & Media). Během svého vystoupení rebranding představil Aleš Najbrt. Novou vizuální identitu totiž Blue Events svěřila Studiu Najbrt. Podíleli se na ní vedle Aleše Najbrta i Jakub Spurný, Marek Pistora a Michael Dolejš.

Reklama
ČEZ

„Uvědomovali jsme si, že takto významná změna se dělá jen jednou a s tím má právě Studio Najbrt bohaté zkušenosti. Přistoupili s velkým respektem k dosavadní podobě naší značky a postupovali pečlivě v dialogu s klíčovými lidmi naší firmy,“ uvedl Jan Patera, partner Blue Events.

Samotné logo Blue Events vzniklo v roce 2007, navazuje však na aktivity poradenské skupiny Incoma, která se věnovala pořádání konferencí a společenských aktivit již od začátku 90. let. Od roku 1995 pak začala pořádat klíčové setkání obchodního trhu Retail Summit, který je dodnes největší událostí oboru s každoroční návštěvností přes tisíc lidí.

Období pandemie přineslo pro Blue Events řadu výzev, včetně posunu termínů konání některých akcí, nebo jejich proměnu na online přenosy. „Minulý i letošní rok pro nás byly velmi náročné, ale umožnily nám se na chvíli zastavit a zamyslet se nad vším, co děláme. Také nás jako tým ještě více semkly dohromady. Začali jsme přemýšlet, jak vnitřní jednotu promítnout i navenek, a posílit tím vnímání naší firmy. Jednotný vizuální styl pro všechny akce byl logickým rozhodnutím,“ komentovala Barbora Krásná, zakladatelka Blue Events.

Konference Blue Events pořádá už třicet let. Patří mezi ně Retail Summit, slovenský New retail Summit, specializované akce Retail in Detail, marketingové akce Brand Management a Communication Summit, akce zaměřené na efektivní řízení firem jako je CFO Congress, CIO Agenda, Procurement Forum, Lidský kapitál, ale také akce zaměřené na aktuální trendy, jako například Primetime for Business Data.

„Věříme v hodnotu osobního setkávání, což bylo během covidu dost náročné prosazovat. Nyní se radujeme z toho, že o konference je opět velký zájem a věříme, že pod novou identitou můžeme lépe oslovit i nové účastníky,“ dodala řídící partnerka Michaela Dvořáková.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)