BigMedia představí v CAMPu digitální platformu PLAYON

Společnost BigMedia pořádá konferenci, jejíž součástí se stane představení nové platformy PLAYON. Digitální síť by podle společnosti měla zásadně změnit způsob, jakým mohou její klienti plánovat a maximálně flexibilně spravovat a cílit své digitální venkovní kampaně po celé ČR.

Konference určená pro stávající klienty, odbornou i širokou veřejnost se uskuteční v pondělí 10. listopadu od 15 hodin v pražském Centru architektury a městského plánování (CAMP), které dlouhodobě rozvíjí diskusi o podobě současné architektury, urbanismu a kvalitě veřejného prostoru. Prezentace PLAYON do tohoto prostoru přináší téma digitálních médií a jejich možného využití v rámci městského mobiliáře jako prostředku, který může obohacovat veřejný prostor a posilovat jeho funkčnost.

„PLAYON přináší zcela nový standard v oblasti digitální OOH komunikace. Umožňuje centrální správu rozsáhlých sítí digitálních ploch, synchronizaci obsahu napříč městy i regiony a přesné cílení kampaní podle lokality, času nebo kontextu. Reklamní sdělení se mohou dynamicky přizpůsobovat aktuálním datům, počasí nebo dopravní situaci,“ nastiňuje Richard Fuxa, jednatel BigMedia a dodává že PLAYON spojuje kreativitu, technologii a data do jednoho propojeného systému, který posouvá hranice vizuální komunikace ve veřejném prostoru.

Více než 650 ploch

Se sílou platformy se veřejnost mohla seznámit při mimořádné akci věnované poctě Jiřímu Bartoškovi, kdy se v červenci letošního roku více než 550 digitálních ploch po celé republice sjednotilo v jednom vizuálním motivu. Tento okamžik se podle společnosti stal první ukázkou toho, jak PLAYON dokáže v reálném čase propojit stovky obrazovek do jednotného, živého sdělení. Od té doby se platforma rozrostla o více než stovku dalších ploch, aktuálně jich čítá přes 650 a počet digitálních ploch, které mohou klienti využít, neustále roste.

V rámci konference v CAMPu bude představena architektura systému, ukázky synchronizace kampaní a datových nástrojů i praktické příklady využití. Akce nabídne inspirativní pohled na budoucnost komunikace ve veřejném prostoru a představí, jak lze efektivně propojit široký dosah venkovní reklamy s cílením a flexibilitou digitálních médií.

„Digitální OOH dnes nabízí dynamický a zážitkový formát, který v mnohém připomíná televizní reklamu. Umožňuje plánovat kampaně efektivněji, reagovat rychleji a přinášet lidem relevantní sdělení v pravý čas a na správném místě. Díky digitálnímu inventáři se z reklamních ploch stává i moderní komunikační kanál ve veřejném prostoru – médium, které umožňuje nejen značkám, ale také městům a institucím efektivně oslovit širokou skupinu obyvatel, i těch, kteří se ostatním médiím vyhýbají,“ doplňuje Marek Pavlas, CEO společnosti BigMedia.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
skupina Direct