Balíkovna mezi poštou, byznysem a lovebrandem


Balíkovna se chce odpoutat od značky České pošty a na trhu předvést, že dokáže konkurovat lovebrandům jako je Zásilkovna. Moderní, přátelská, hi-tech značka, která nabízí víc než doručení balíků. Jak to chce dokázat?

Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 41/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-41

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-41

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Balíkovna
Esomar kongres
Superpočítač

MAM Exkluzivně v časopise

Lord Evans
Signal Festival
Influcon
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Ogilvy PR vedení
Sazkabet
Kateřina Pištorová
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Ogilvy PR vedení
Sazkabet
Kateřina Pištorová