Kofola seznamovací aplikací Kofoláska vybízí návštěvníky letních festivalů k offline randění

V době, kdy se dvě třetiny mladých lidí seznamují online, vrací Kofola lásku zpět tam, kam patří – do reality. Na festivalu Beats for Love poprvé představí novou seznamovací aplikaci Kofoláska, která propojí lidi nejen digitálně, ale hlavně naživo. Spolu s tím vznikne i zážitková zóna Náměstí Lásky.

„Láska chutná nejlépe naživo a chat nikdy nenahradí mimiku, vůni a kouzlo prvního setkání. Proto jsme vyvinuli apku, která lidi propojí – a zároveň jim dá hned důvod sejít se osobně. Offline setkání má pořád své kouzlo. Stačí totiž jedna Kofola a už víte, jestli si vzájemně rozumíte, voníte. To přes obrazovky telefonů tak rychle nezjistíte,“ vysvětluje Jozef Tomečko, senior brand manažer značky Kofola.

Kofoláska je mobilní seznamka, která funguje pouze během letních festivalů a je svázaná pouze s lokací eventu. Uživatelé si v ní vytvoří profil, vyberou si, koho hledají – lásku, přátele nebo letní flirt – a pokud dojde k „matchi“, aplikace jim pošle voucher na 1+1 Kofolu zdarma jako pozvánku k osobnímu setkání. Žádné nekonečné vypisování a čekání na odpověď.

Aplikace se zpřístupní vždy tři dny před festivalem a je dostupná pro iOS i Android zařízení. Vedle Beats for Love bude letos fungovat i na Colours of Ostrava a slovenském festivalu Grape.

Součástí festivalového zážitku ve všech zmíněných destinacích bude letos i Náměstí Lásky. Vedle stylového prostředí s letní atmosférou, vůní bylinek a čepované Kofoly, proběhnou v areálu Dolních Vítkovic festivalové i skutečné svatby, taneční workshopy a další doprovodný program. Na festivaly přiveze Kofola i Amorky – ambasadory lásky, kteří pomohou překonat ostych a propojovat lidi.

„Amorci budou dodávat lidem odvahu a vybízet k projevům lásky. Rozpohybují náladu, pomohou navázat konverzaci a ukáží, že udělat první krok nemusí být tak těžké. Láska někdy potřebuje malé pošťouchnutí,“ dodává Eva Stejskalová, brand manažerka Kofoly, která má festivalové aktivity na starosti.

[image-credits

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
nový web-otvírák - 2025-07-02T144345