Agentura Dentsu oznámila rozšíření svého partnerství s BMW Group. Prostřednictvím své digitální mediální agentury iProspect získala integrovaný mediální byznys pro značky BMW, MINI a BMW Motorrad napříč 23 evropskými trhy, včetně Česka.
Nová spolupráce vstoupí v platnost 1. ledna 2026. Vítězství navazuje na dosavadní spolupráci a odráží expertízu iProspectu v digitálních technologiích, datech, generativní AI, obsahu a zákaznické zkušenosti.
Dentsu bude poskytovat komplexní mediální plánování a nákup napříč všemi kanály, stejně jako datové a technologické poradenství pro všechny tři prémiové značky BMW Group. Součástí závazku je také klíčová podpora uvedení „Neue Klasse“, nové generace elektromobilů BMW.
„Toto vítězství odráží naši sílu na pomezí médií, dat a technologií. Jsme nadšeni, že můžeme s BMW Group v této fázi transformace spojit výkon, brand experience a inteligentní využití dat k podpoře jejich růstu,“ říká Amanda Morrissey, globální prezidentka iProspect.

Partnerství je postaveno na modelu „Networked Intelligence“, který optimalizuje operace napříč Evropou a zajišťuje globální konzistenci s lokální přesností.
„Jsem osobně nadšený, že máme Dentsu jako našeho mediálního partnera. Společně vstupujeme do nové kapitoly komunikace skutečně zaměřené na evropského zákazníka. Náš cíl jednat vysoce datově řízeným a cíleným vícekanálovým plánovacím přístupem, povýšeným o nejmodernější nástroje AI pro zvýšení efektivity a dopadu, byl dosažen – realizace ještě více urychlí návratnost marketingových investic pro naše trhy. BMW Marketing Europe je nadšeno z uvedení naší Neue Klasse v této nové konstelaci,“ dodává Uwe Dreher, viceprezident marketingu BMW Europe.