Nabízíme produkty, které šetří čas, ale zároveň zachovávají kvalitu, říká kreativní šéf Aktinu

Fast food má lidem přiblížit filozofii značky Aktin. V rozhovoru pro MAM to řekl kreativní ředitel Mikoláš Bílek.

Článek vyšel ve vydání týdeníku Marketing & Media 18/2025. V celém znění je dostupný pouze pro předplatitele zde.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-18

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-18

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Vojta Kotek
Algoritmus
Otvírák na web - Vašek (1)

MAM Exkluzivně v časopise

Mikoláš Bílek
Otvírák na web - Vašek (4)
Andrea Štěpánová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
becherovka_spot
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Linda Bui a Nhi
AR25_boom
becherovka_spot
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Linda Bui a Nhi