V souvislosti s hokejovým MS navrhla agentura POS Media pro značku Jägermeister vystavení, které nikdo nepřehlédne. Charakterizuje ho moderní výrazný design a zároveň hravost.
„Led patří nám“ je claim odkazující nejen na způsob servírování oblíbeného Jägermeistera při teplotě -18º C, ale i na probíhající MS v ledním hokeji. Tak také znělo zadání, které od značky Jägermeister dostala instorová agentura POS Media. Jeho předmětem bylo vytvoření Hotpoint vystavení, které bude podporovat kampaň probíhající během hokejového MS, a upozorňovat na možnost získání unikátního hokejového merche za nákup produktů z portfolia značky.
Působivý 3D prvek
„Vycházeli jsme z hlavního vizuálu, který přenesl hrací pole hokeje přímo na ikonickou namraženou láhev Jägermeister. V instoru bylo potřeba vytvořit vystavení s výrazným designem, které na první pohled upoutá pozornost, a ve kterém bude hlavní vizuál nápaditě prezentován,“ říká Dana Běloušková, ředitelka agentury POS Media Czech Republic.
„Navrhli jsme proto Hotpoint, jehož stěžejním motivem je 3D namražená láhev, a který zároveň představuje široké portfolio produktů,“ pokračuje Běloušková.


Dojem z, už tak nepřehlédnutelného a originálního, vystavení navíc umocňuje LED prvek, který představuje oficiální merch.
„Láhev Jägermeistera je vytvořena pomocí technologie 3D a vzhledem k tomu, že si klient přál, aby láhev působila namraženým dojmem, doplnili jsme ji speciálním posypem,“ přibližuje vznik vystavení Dana Běloušková.
„Výslednou podobu Hotpointu doplňují makety hokejistů a hokejových branek, které jsme vytiskli na naší vlastní 3D tiskárně přímo v POS Media, ale také reálné hokejové puky, které jsou polepeny logem Jägermeister,“ dodala ředitelka agentury.
Klient ocenil nejen výslednou podobu, ale i rychlost, s jakou se agentuře realizace povedla: „Moc děkujeme za instalaci našeho Hotpointu. I přesto, že se jednalo o šibeniční termín, zvládli jste to,“ dodává marketingová managerka Jägermeistera Tereza Adámková.