Super zoo slaví 20 let na trhu kampaní s losy

Prodejny chovatelských potřeb Super zoo slaví 20 let na českém i slovenském trhu. Jubileum doprovodí spotřebitelskou kampaní, která má reflektovat hodnoty značky – být chovatelům partnerem, průvodcem a inspirací a do domácností chovatelů chce vnášet radost, a především tu nejlepší péči.

„Dvacet let na trhu je pro nás nejen významným milníkem, ale především závazkem vůči našim zákazníkům a jejich zvířecím členům rodiny. Tuto úspěšnou cestu jsme prošli díky důvěře a věrnosti komunity chovatelů domácích mazlíčků,“ uvádí Kristýna Černá, marketingová manažerka Super zoo.

„A protože zvířátka milujeme, pojali jsme oslavy jako poděkování hravou formou, která je odrazem naší značky,“ dodává. V rámci dubnové narozeninové kampaně pod sloganem „Oslav s námi 20 let: Setři los a vyhraj“ získávají zákazníci do konce měsíce za nákup stírací los s výhrami.

Tou hlavní cenou je dovolená snů v hodnotě 100 tisíc korun od partnera kampaně, společnosti Invia. Nicméně výherní je každý los, který dostane k nákupu nad 699 korun každý zákazník – ať už v jedné z více než 200 kamenných prodejen Super zoo, nebo v e-shopu.

Super zoo za dvě dekády vyrostla až na největší specializovanou síť prodejen chovatelských potřeb v České republice a potvrzuje své postavení lídra nejen šíří sortimentu a technologickými inovacemi, ale i přístupem ke komunitě chovatelů domácích mazlíčků a bohatým CSR aktivitám.

Značka staví na hodnotách důvěry, edukace a dlouhodobé péče – zákazníkům nabízí bohatý a pečlivě propracovaný věrnostní program, pro chovatele připravuje profesionální edukační videa a články. Věnuje se také přípravě workshopů pro školy a pravidelně organizuje sbírky na pomoc lokálním útulkům.

Jako první ve střední Evropě otevřela také 24/7 prodejnu s chovatelskými potřebami, které aktuálně v České republice provozuje už čtyři. Hnací silou Super zoo je snaha poskytnout zákazníkům co nejlepší servis, nabízet vysoce kvalitní sortiment s ohledem na současné trendy a maximálně jim usnadňovat péči o mazlíčky. V neposlední řadě je cílem značky co nejvíc se přiblížit chovatelům i domácím mazlíčkům.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-16

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025
Surfař

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Řežáb
Zuzana Čaputová a Petr Pavel
Event
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist