Sprite přichází s novou recepturou a variantou Zero. Intenzivní chuť, citronovo-limetková chuť a bublinky cílí na generaci Z. Nové čiré lahve mají navíc usnadňovat recyklaci.
Coca-Cola uvádí na trh nový Sprite s upravenou příchutí kombinující limetku a citron. Zároveň představuje variantu Sprite Zero bez cukru a kalorií.
Uvedení novinky na trh doprovodí kreativní kampaň, jež přiblíží novou chuť Sprite prostřednictvím různých vjemů. Všudypřítomné bublinky a ledové krystalky na vizuálech střídají zvukové signály jako například cinkání ledu, zvuk otevírající se plechovky nebo šumění bublinek ve videospotech. Pocit osvěžení má podtrhovat modernější vzhled samotných lahví.
„Cílem naší nové kampaně je vyzvat spotřebitele, aby nejen ochutnali, ale všemi smysly pocítili účinky ledově vychlazeného nápoje Sprite, kterému se nedá odolat. Nejde jen o uhašení žízně, ale o osvěžení celého těla a mysli ve chvíli, kdy to člověk nejvíce potřebuje,“ popisuje Jiří Kolář, brand manažer Sprite.

Sprite se navíc představuje ve zcela novém provedení, takže zaujme už na první pohled. Zavedení nové vizuální identity koresponduje se snahou společnosti přiblížit se generaci Z. Logo Sprite v bílé barvě pro Sprite a černé pro Sprite Zero velmi dobře vyniká na zeleném pozadí a jasně odlišuje obě varianty. Čirá barva lahví mimo jiné přispívá ke snadnější recyklovatelnosti obalů.
„V rámci uvedení na trh v České republice bude nová receptura Sprite a novinka Sprite Zero podpořena 360° kampaní, která zahrnuje in-store podporu v rámci celého trhu a ATL v podobě OOH/DOOH, kin, digitálu, komunikace na sociálních sítích a spolupráci s influencery, např. s Annou Kloboučkovou, Janem Mejdrem, Vláďou Houškou a s Pepo. Největší důraz bude kladen na celorepublikovou samplingovou aktivaci, abychom dali spotřebitelům možnost ochutnat novou recepturu Sprite, a hlavně novinku Sprite Zero bez cukru,“ upřesňuje Jiří Kolář.