Novým partnerem ČEZ Lipno Sport Festivalu je Česká spořitelna

Desetidenní maraton plný pohybových aktivit, workshopů i kultury. To je ČEZ Lipno Sport Festival, jehož 14. ročník letos proběhne v polovině srpna. Jeho novým partnerem je společnost Česká spořitelna.

Jedna z největších akcí svého druhu v Česku, která opakovaně dokázala přilákat kolem padesáti tisíc návštěvníků, se letos více zaměří na aktivní životní styl. S tím koresponduje i nové motto festivalu – Rozhýbej své léto.

Česká spořitelna se spojuje s festivalem symbolicky v roce, v němž si připomíná 200 let od svého založení. „Spojení s tak tradičním a silným partnerem pomůže úroveň festivalu posunout ještě o stupínek výš. Česká spořitelna se zapojí do programu a chystá aktivace pro rodiny s dětmi,“ oceňuje ředitelka festivalu a olympijská vítězka Kateřina Neumannová.

Rozšíření již tak bohaté nabídky sportovních aktivit pro rodiny s dětmi je přitom jedním z hlavních cílů organizátorů pro letošní ročník festivalu, který bude tradičně hostit lipenská Marina a okolí.

„Průzkumy setrvale ukazují, že české děti trpí obezitou a jejich fyzická zdatnost dlouhodobě klesá. Nad tím nelze mávnout rukou, trend je alarmující. Na festivalu budou mít děti možnost vyzkoušet mnoho sportů a třeba u některého z nich zůstanou. Není třeba dělat sport vrcholově, důležité je prožívat přirozenou radost z pohybu. Motto Rozhýbej své léto s tímto cílem souzní,“ upozorňuje Neumannová.

Specialitou festivalu je aktivní zapojení současných i bývalých úspěšných reprezentantů. V minulosti to byla snowboardistka Eva Adamczyková, biatlonistka Gabriela Soukalová nebo kajakář Vít Přindiš, loni přímo z olympijské Paříže mířili na Lipno bronzoví šermíři. Právě šerm, ale také florbal, bouldering, judo nebo frisbee jsou novými aktivitami.

Vedle pohybových aktivit k ČEZ Lipno Sport Festivalu patří i závodní soupeření. Vrcholem prvního festivalového víkendu budou cyklozávody ČEZ Kolem Lipna a Lipenská dvacítka, druhý víkend pak ozdobí tradiční ČT Lipenský půlmaraton a ON Lipenská desítka společně se závodem na 3 kilometry a dětskými běhy. Novinkou 14. ročníku pak bude večerní běh na 10 kilometrů po cyklostezce podél malebných Čertových proudů jako součást oslav 200 let dalšího z partnerů společnosti Mora.

Za uplynulých třináct let se pořadatelům podařilo z malé akce vybudovat event, který každoročně rezonuje v celém regionu i mimo něj. „Jen těžko bychom to ale dokázali bez zapojení silných partnerů, kteří se aktivně podílejí na plánování a přípravě programu,“ uvědomuje si Kateřina Neumannová.

Vedle společností ČEZ, Česká spořitelna a Mora jsou s festivalem již tradičně spojené firmy Gumotex, ČPP, Madeta, Intersport nebo Koloshop. Partnerem mobility je Škoda Auto, mediálními partnery jsou Česká televize a nově rádio Frekvence 1. Festival podporují i Jihočeský kraj, rodinný areál Lipno a místní municipality.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-14

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-14

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Surfař
Mikroinfluenceři
fenomen

MAM Exkluzivně v časopise

Jakub Loos, Coca-Cola
MAM class
SABRE Awards 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boomerang
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boomerang
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist