Nejen tvář, ale už i investorka. Propojení Directu a tenistky Muchové posílilo

Skupina Direct pokračuje ve spolupráci s českou tenistkou Karolínou Muchovou, která se stala investorkou fondu Direct PRO. Tato spolupráce podtrhuje dlouhodobou strategii Directu zpřístupnit investice širší veřejnosti.

Svět investic je často vnímán jako složitý a nepřehledný. Direct chce ukázat, že to jde i jinak. Spojení s Karolínou Muchovou vyjadřuje filozofii společnosti, že investice mohou být přístupné a férové pro každého.

Do tří fondů – Direct PRO Sicav, Direct VIGO Sicav a VIGO Public – již investoři vložili více než 1,5 miliardy korun. Fondy dlouhodobě přinášejí roční výnos v rozmezí sedmi až deseti procent, a to jak retailovým, tak kvalifikovaným investorům.

Skupina zároveň rozšiřuje své investiční aktivity – naposledy prostřednictvím akvizice investiční platformy Fondee, která zjednodušuje a urychluje přístup retailových investorů na kapitálové trhy.

„V investicích se nám daří – a potvrzuje to nejen jejich výkon, ale i důvěra, kterou nám dává stále více investorů, včetně Karolíny Muchové,“ říká Pavel Řehák, zakladatel skupiny Direct.

„Ušli jsme velký kus cesty, ale jsme teprve na začátku. Chceme investování dál zjednodušovat a zpřístupňovat. Naší ambicí je, aby investování nebylo výsadou úzké skupiny. Věříme, že má být dostupné každému – a děláme všechno pro to, aby se stalo přirozenou součástí života co nejvíce lidí,“ dodává.

Společná kampaň navazuje na loňské propojení Directu a Karolíny Muchové a letos přináší nový motiv: svět, kde se tenis a investice přirozeně prolínají. Obě oblasti vyžadují strategii, trpělivost, schopnost plánovat i zvládat riziko. A obě mohou přinést skvělé výsledky těm, kdo vědí, co dělají a mají po boku správného partnera.

„Direct mě zaujal tím, jak přístup k investování zjednodušuje a dělá ho férovým. To jsou hodnoty, které jsou mi blízké,“ říká aktuálně nejlepší česká hráčka v žebříčku WTA.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-15

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Agentura roku 2025
Surfař
Mikroinfluenceři

MAM Exkluzivně v časopise

Boomerang Communication
Marek Dvořák
Agentura roku 2025
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
Young Lions 25_nový web-otvírák - 2025-03-24T214341
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist