E.on si pro mediální komunikaci vybral agenturu FleishmanHillard

© E.on

Energetická skupina E.on si v tendru na PR a komunikační služby zvolila za svého partnera agenturu FleishmanHillard. Cílem spolupráce je posílení komunikace v oblasti nové decentralizované energetiky a posílení vnímání značky jako lídra energetické transformace, který přináší praktická řešení pro koncové zákazníky, firmy i municipality.

Spolupráce navazuje na dlouhodobou orientaci společnosti E.on na otevřenou a transparentní komunikaci a ambici aktivně formovat debatu o budoucnosti energetiky v České republice.

„Naše společnost patří k lídrům v energetické transformaci a tuto skutečnost chceme akcentovat i v naší komunikaci. Hledali jsme partnera, který s námi bude tuto vizi sdílet a dokáže ji efektivně komunikovat v celospolečenském kontextu, ale i dovnitř koncernu. V týmu FleishmanHillard jsme našli partnera, který má nejen potřebné know-how, ale stejně jako my nabízí uskutečnitelná řešení založená na datech,“ říká Tomáš Leixner, vedoucí koncernové komunikace energetické skupiny E.on v Česku.

FleishmanHillard bude pro E.on zajišťovat strategické poradenství v oblasti public relations, aktivní mediální servis, přípravu externích výstupů i podporu interní komunikace. Důraz bude kladen na podporu klíčových témat, jako jsou decentralizovaná a komunitní energetika, digitalizace, elektromobilita nebo podpora obnovitelných zdrojů energie.

Společným cílem obou partnerů je podpořit dialog o budoucnosti energetiky a přispívat k lepšímu porozumění tématům, která formují každodenní život i dlouhodobý vývoj celé společnosti. PR komunikaci značky bude mít na straně agentury na starosti tým vedený Ondřejem Píšou, klientskou manažerkou bude Martina Jakelová.

„Ve FleishmanHillard vždy rádi děláme projekty s reálným pozitivním dopadem na okolní svět. Transformace energetiky směrem k ekologicky šetrnější a decentralizované budoucnosti je v tomto ohledu jednou z největších výzev současnosti i příštích let. Velmi si proto vážíme, že si společnost E.on vybrala naši agenturu jako komunikačního partnera,“ dodává Ondřej Píša, „head of professional services communications team“ ve FleishmanHillard.

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-19

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

úkolníček
Vojta Kotek
Algoritmus

MAM Exkluzivně v časopise

Tadeáš Bělík
Marcus Collins
MadLove
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Simona Fischerová
Madlove ADC
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Simona Fischerová
Madlove ADC