Martin Myšička jako český Christoph Waltz v nové kampani E.onu od VCCP

© E.on

E.on spouští novou kampaň „Nechte to na nás“. Opět vznikla ve spolupráci s VCCP a zdůrazňuje, že chytrá energetická řešení mohou být dostupná a snadná.

V hlavní roli série televizních spotů, zaměřených na témata jako fotovoltaika, tepelná čerpadla či sdílení elektřiny, se představil Martin Myšička.

„Chceme ukázat, že energetická transformace není jen vizí budoucnosti, ale realitou, kterou pomáháme vytvářet už dnes,“ říká Simona Bláhová z marketingové komunikace společnosti E.on o novém směřování značky.

„Naším cílem je dát zákazníkům jistotu, že se o novou energii skutečně postaráme. Jsme nejen spolehlivým dodavatelem elektřiny a plynu, ale přinášíme i chytrá a výhodná řešení. Týkají se například úspor energií nebo garance férových cen od stabilního dodavatele,“ dodává.

Hlavní sdělení kampaně se soustředí na závazek E.onu, aby nová energie dávala skutečný smysl. Kampaň vychází z poznatku, že lidé často věří, že lepší řešení existují, aktivně je však nehledají a často jsou vůči nim přirozeně skeptičtí.

E.on chce tento postoj změnit a ukázat, že to může fungovat díky překvapivě jednoduchým a rychlým řešením jako sdílení elektřiny, fotovoltaika, tepelná čerpadla, ale také skutečná péče o zákazníka a zájem o to, co potřebuje.

Tato lokálně vyvinutá kreativa volně navazuje na adaptaci mezinárodní kampaně s Christophem Waltzem, kterou E.on spustil v únoru 2025.

Nový koncept, stejně jako adaptaci globální kampaně, měla na starosti agentura VCCP, která spolupráci se značkou navázala už v předchozích letech. Česká kreativa rozvíjí globální koncept a přizpůsobuje ho místním specifikům.

Hlavním hrdinou spotů je Martin Myšička v roli mrzutého všeználka. Lehce „čecháčkovský“ přístup pak vyvažuje E.on, který s nadhledem a elegancí ukazuje, že jednoduchá a funkční řešení už dávno existují.

„Z kampaně mám obrovskou radost. Skvělé herecké výkony pomohly vytvořit jedinečné a zapamatovatelné postavy, na kterých můžeme dlouhodobě stavět a budovat unikátní svět značky E.on. Typ humoru zároveň podporuje positioning značky a zachovává si kultivovanou úroveň,“ říká Marek Farkaš, kreativní ředitel VCCP.

První vlna kampaně se zaměří na fotovoltaiku a komunikaci férových cen, přičemž další témata budou následovat v průběhu roku.

Vizitka kampaně
Klient: E.on
Kreativní agentura: VCCP
Režie: duo Mugshots – Tomáš Brožek a Jindra Malík
Fotografie: Petr Dobiáš
Produkce: Boogie Films
Voiceover: Hana Vagnerová
Nasazení: od března 2025
Mediamix: TV, online, OOH

Reklama
Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-9

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-9

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-17
iStock_téma_CX propast_nový web-otvírák - 2025-02-22T182251
iStock_lupa_pismena_SEO_hledani_nový web-otvírák (92)

MAM Exkluzivně v časopise

Oldřich Dostál
Jan Čillík
Oskar Hes a Petr Čech
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
lego_mustard
nova_O2
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
lego_mustard